021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک جک

بررسی نمایندگی لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1879

آشنایی با نمایندگی لیفتراک جک

لیفتراک های جک محصول کشور چین است که این شرکت فعالیت خود را در سال 2003 آغاز کرده و شروع به طراحی و تولید انواع لیفتراک نموده است و علاوه بر تولید لیفتراک محصولاتی مثل بالابر، جک پالت، استاکر برقی و... نیز ساخته و به بازار عرضه می نماید. این شرکت در سراسر دنیا دارای نمایندگی لیفتراک جک می باشد و تمامی خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این شرکت لیفتراک های خود را در سه نوع دیزلی، برقی و گازی تولید و وارد بازار می کند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های مخصوص خود را دارند و بهتر است در هنگام کار به این نکته توجه شود و متناسب با نوع کار و محیط کار بهترین آن انتخاب گردد. همچنین هر یک از آن ها در وزن های مختلف با ظرفیت باربری متفاوت تولید شده اند و قابلیت حمل بار تا وزن مشخصی را دارند.

لیفتراک های دیزلی که منبع سوخت آن ها سوخت دیزل می باشند و معمولا برای محیط های بیرون مناسب است در حالی که لیفتراک های برقی از یک باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند و در صورت تمام شدن باتری به راحتی قابل شارژ می باشند. این لیفتراک ها با توجه به منبع سوخت آن ها که برقی است هیچ گونه آلودگی تولید نمی کنند و دوستدار محیط زیست هستند بنابراین برای محیط های داخلی و سربسته که تهویه مناسب ندارند بسیار کاربرد دارد.

لیفتراک های گازی نیز بیشتر منبع سوخت آن ها گاز ال پی جی می باشند که جز سالم ترین سوخت ها برای موتور های احتراقی به شمار می آید و تقریبا آلودگی و خطری برای محیط زیست ندارند. تمامی این لیفتراک ها در نمایندگی لیفتراک جک موجود می باشند و مشتریان به راحتی می توانند برای خرید این محصولات به نمایندگی های معتبر مراجعه کرده و از خدمات آن ها بهره مند شوند.

نمایندگی لیفتراک جک

قیمت لیفتراک در نمایندگی جک

در تعیین قیمت لیفتراک عوامل بسیاری وجود دارد که با توجه به این عوامل قیمت نهایی لیفتراک به دست می آید پس برای اطلاع از قیمت نهایی باید این عوامل را مورد بررسی قرار داد.

یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت لیفتراک های خارجی نرخ ارز است و با توجه به این که در خارج از کشور تولید می شوند پس تعیین قیمت آن با ارز است و به دلیل نوسانات شدید ارزی نمی توان قیمت دقیقی را ارائه داد و ممکن است قیمت ها لحظه ای تغییر کنند. بنابراین برای اطلاع از قیمت نهایی بهتر است با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت شود.

از دیگر عوامل موثر در قیمت این محصولات در نمایندگی لیفتراک جک مدل و نوع آن می باشد که با توجه به این موضوع قیمت هر یک از انواع این دستگاه ها با دستگاه دیگر متفاوت است و هر یک قیمت مخصوص به خود را دارند.

عامل تاثیرگذار دیگر در تعیین نرخ نهایی لیفتراک هزینه حمل و نقل داخلی و خارجی آن است. حمل و نقل خارجی برای ورود به کشور خود هزینه ای جداگانه به همراه دارد و هزینه دیگر آن بعد از ورود به کشور برای جا به جایی آن به نمایندگی های سراسر کشور است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا