021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک هلی

معرفی نمایندگی لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1526

نمایندگی لیفتراک هلی، انواع لیفتراک های برند هلی را بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد. شرکت هلی یک شرکت چینی می باشد که اکنون جز بورس چین می باشد. این شرکت با داشتن بیش از بیست سال سابقه بیشترین بازار لیفتراک در چین را در اختیار دارد.

شرکت هلی باکیفیت ترین و مرغوب ترین لیفتراک ها را در انواع و مدل های مختلف تولید می کند. شرکت هلی برای آن که بازار جهانی خود را از دست ندهد در بسیاری از کشورها اقدام به تاسیس نمایندگی کرده است. در ادامه به انواع لیفتراک های هلی و نمایندگی لیفتراک هلی می پردازیم.

خرید لیفتراک هلی از نمایندگی لیفتراک هلی

لیفتراک های هلی از لیفتراک های پرطرفدار در ایران می باشند که توسط نمایندگی لیفتراک هلی در ایران عرضه می شوند. به علت روابط دوستانه کشور ایران و چین واردات این لیفتراک ها به کشور بیشتر از برند های دیگر می باشد. همچنین قطعات این لیفتراک ها در ایران به خوبی یافت می شوند.

این شرکت لیفتراک های خود را تا یک سال گارانتی می کند. لیفتراک های هلی نیز مانند لیفتراک های دیگر در سه نوع برقی، دوگانه سوز و دیزلی در نمایندگی لیفتراک هلی عرضه می شوند. خریداران لیفتراک باید طبق نیاز و شرایط خود اقدام به خرید این لیفتراک ها بکنند.

لیفتراک برقی و دوگان سوز هلی

لیفتراک برقی هلی توانایی حمل بار تا  3.5 تن را دارد. این لیفتراک با باتری کار می کند و باید پس از هربار استفاده شارژ شود. باتری های لیفتراک هلی قوی بوده و به خوبی شارژ نگه می دارند. لیفتراک های دوگانه سوز هلی توانایی حمل بار تا 5 تن را دارند. لیفتراک های دیزلی بسیار قوی هستند و تا 15 تن هم می توانند بار را جا به جا کنند.

برای این لیفتراک ها از موتور های ژاپنی و آمریکایی استفاده می شود. هر کدام از این سه نوع لیفتراک مدل های بیشماری دارند که هر کدام به درد کار خاصی می خورند.

معرفی نمایندگی لیفتراک هلی

چرا از نمایندگی لیفتراک هلی خرید کنیم؟

مجموعه آلفا ماشین، نمایندگی لیفتراک هلی را در ایران به عهده دارد. این شرکت با عرضه کردن بهترین لیفتراک های هلی شما را برای انتخاب درست لیفتراک خود یاری می نمایند. همچنین با خرید از این مجموعه می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت که به صورت حرفه ای ارائه می شود نیز استفاده کنید.

خریداران می توانند قبل از خرید لیفتراک با کارشناسان و مهندسان خبره این مجموعه مشورت کنند تا بهترین لیفتراک را برای صنایع خود خریداری نمایند. برای بهره مندی از خدمات آنلاین این شرکت فقط کافیست به سایت شرکت آلفا ماشین سری بزنید.

سخن پایانی

اگر قصد خرید لیفتراک هلی شرکت چینی هلی  را دارید حتما به معتبر ترین نمایندگی لیفتراک هلی در ایران مراجعه کنید تا بهترین لیفتراک را بر اساس نیاز خود تهیه نمایید. لیفتراک ها ماشین آلاتی گران قیمت می باشند که اگر به خوبی کار نکنند می توانند در کار کل مجموعه مذکور اختلال ایجاد کنند. پس لیفتراک خود را از جایی تهیه کنید که با خدمات پس از فروش خود بتواند در آینده نیز شما را یاری کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا