021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین روش برای تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان

بهترین روش برای تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 965

چگونه قطعات لیفتراک سپاهان را خریداری کنیم؟

تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان در ایران شاید کار زیاد سختی نباشد. به هر ترتیب، این لیفتراک در داخل کشور تولید می‌شود و طبیعتاً دسترسی به تعمیرکاران و قطعات مورد نیاز آنها در مقایسه با لیفتراک‌های خارجی آسان تر خواهد بود. اما موضوعی که باید توجه کنید این است که شما باید به دنبال با کیفیت ترین قطعات لیفتراک باشید.

فروشندگان متعددی هستند که در بازار قطعات لیفتراک سپاهان را با قیمت بسیار زیادی به فروش می‌رسانند در حالیکه کیفیت ترین قطعات اصلاً استاندارد نیست و شاید حتی قطعات لیفتراک سپاهان نباشد. در چنین شرایطی بهتر است برای بالا بردن اطمینان خودتان در خرید، به نمایندگی‌ها اعتماد کنید.

به هر شکل آنها نمایندگی مورد تایید شرکت سپاهان هستند و قطعاتی را برای شما پیشنهاد می‌دهند که هم مشکل شما را برطرف کند و هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد. قطعات آنها قیمت مناسبی هم خواهد داشت و نمایندگی حق ندارد بالاتر از قیمت مصوب کارخانه، مبلغی از شما برای تامین قطعات دریافت کند. ضمن اینکه قطعاتی که از نمایندگی می‌خرید ضمانت نامه هم دارند و از این جهت خیال شما راحت خواهد بود. به دلیل اینکه شرکت سپاهان در بسیاری از استان‌های کشور نمایندگی دارد، دسترسی به آنها برای خرید قطعات نیز شما را دچار دردسر نخواهد کرد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان به شکل استاندارد

استاندارد بودن نوع تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان اهمیت زیادی دارد. اگر لیفتراک از قطعات استاندارد استفاده نکند و به این شکل تعمیر نشود، قطعاً در آینده مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک سپاهان

اصولی که در تعمیر یک لیفتراک سپاهان باید رعایت شود عبارتند از:

- عیب یابی: اولین کاری که یک تعمیرکار حرفه‌ای باید آن را به خوبی انجام دهد و در انجام آن دچار مشکل نشود، عیب یابی است. طبیعتاً برای اینکه فرایند تعمیر به طور صحیح انجام شود و هزینه اضافی به صاحب لیفتراک وارد نشود، تشخیص دقیق ایراد ارزش زیادی خواهد داشت. عیب یابی یکی از ویژگی‌هایی است که سطح تخصص تعمیرکاران را به خوبی مشخص می‌کند.

- تعمیر یا تعویض قطعه: تعمیرکار باید تشخیص دهد که با توجه به شدت خرابی قطعه، برای برطرف کردن مشکل آیا نیاز به تعویض قطعه وجود دارد یا با تعمیر هم حل می‌شود.  کاملاً مشخص است که اگر مشکل قطعه با یک ضمیر و سطحی برطرف شود، هزینه‌ای که برای این کار باید در نظر گرفته شود بسیار پایین می‌آید.

- زمان: لیفتراک یک ماشین صنعتی مهم برای کارخانجات است و نبود آن می‌تواند راندمان کاری کارخانه را پایین بیاورد. در واقع با پایین آمدن راندمان کاری یک شرکت، درآمد آن کاهش پیدا کرده و به نوعی می‌توان گفت آن کمپانی ضرر می‌کند. برای جلوگیری از ضرر لازم است لیفتراک در یک زمان مناسب تعمیر شود و برای آن بیش از حد وقت تلف نشود.

- اطمینان: وقتی به یک تعمیرکار برای حل مشکل لیفتراک سپاهان مراجعه می‌کنید، باید به او اطمینان و اعتماد کامل داشته باشید. متاسفانه برخی تعمیرکاران ماشین‌های سنگین برای کسب سود بیشتر، لیفتراک را کامل تعمیر نمی‌کنند یا به گونه ای تعمیر می‌کنند که دوباره خراب شود. اینگونه افراد فقط به فکر درآمد خود هستند و نباید به سراغ آنها بروید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا