021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - چگونگی فروش لیفتراک کارکرده

چگونگی فروش لیفتراک کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1110

خرید و فروش لیفتراک کارکرده

امروزه خرید و فروش لیفتراک کارکرده، امری معمول و رایج می باشد. لیفتراک جزو ماشین آلات گران قیمت است و خرید نو و دست اول آن، به صرفه نیست. بسیاری از کسب و کارهای کوچک، به سراغ لیفتراک های کارکرده می روند. البته ناگفته نماند که واردات لیفتراک، امروزه کمی محدود شده است و از این رو، افراد ترجیح می دهند از لیفتراک های کارکرده استفاده کنند ولی از لیفتراک های درجه دو و کیفیت پایین، استفاده نکنند. خرید لیفتراک دست دوم سالم، مناسب مشاغلی می باشد که از لیفتراک برای کار محدود و کم استفاده می کنند.

برای مثال مشاغلی که در طول روز، به ساعات کوتاهی کار لیفتراک نیازمند هستند، می توانند از این نوع لیفتراک ها، بهره مند شوند. در مقابل، مشاغلی که نیازمند استفاده طولانی مدت و مداوم لیفتراک هستند، نباید لیفتراک کارکرده تهیه کنند، این ها می بایست از لیفتراک های نو، استفاده کنند.

نکاتی راجب خرید و فروش لیفتراک دست دوم

اول از همه، این که خرید لیفتراک دست دوم، کمی ریسک دارد، چرا که امکان خرابی و احتمال خراب شدن آن، موجود است. از این رو، می بایست قبل از خرید، از سلامت لیفتراک، اطمینان حاصل شود. قیمت فروش لیفتراک کارکرده معادل 40 درصد قیمت لیفتراک نو، می باشد. بسیاری از کمپانی ها، بعد از مدتی لیفتراک های خود را می فروشند و لیفتراک های جدید را جایگزین آن ها، می کنند.

خرید و فروش لیفتراک کارکرده

قبل از خرید لیفتراک دست دوم، چندین نکته را می بایست در نظر داشته باشید، یکی فضایی است که لیفتراک در آن قرار است کار کند. فضا سر بسته است یا سر باز؟ ارتفاعی که لیفتراک کارکرده، قرار است در آن کار کند، جزو اطلاعاتی است که می بایست توسط خریدار، مورد بررسی قرار گیرد.

مدت زمانی که قرار است لیفتراک در روز برای شما، کار کند، هم جزو پارامترهای مهم می باشد. قیمت فروش لیفتراک کارکرده، می بایست منصفانه، باشد تا بتوانید آن را تهیه کنید. هزینه های جانبی، همانند هزینه سرویس، می بایست از قیمت لیفتراک کم شود. وزنی که قرار است لیفتراک آن را تحمل کند و به صورت بار و کالا، آن را جابه جا کند، هم مهم است. قبل از خرید، لیفتراک کارکرده را به نمایندگی آن برده و از سلامت آن، اطمینان حاصل کنید.

بررسی سلامت ماشین آلات صنعتی

در هنگام خرید، می بایست سلامت ماشین آلات صنعتی، اعم از لیفتراک و سایر تجهیزات انبارداری، توسط نمایندگی تایید شود. تیم مهندسین و مکانیک های نمایندگی های فروش لیفتراک، از عهده این کار، برمی آیند. از طرفی، می بایست تمام قطعات داخلی لیفتراک، چک شود تا سالم بودن آن، تایید گردد.

کارکرد لیفتراک، اهمیت دارد، همانند خرید خودرو که کارکرد آن اهمیت دارد، کارکرد لیفتراک هم حائز اهمیت می باشد. سوابق تعمیر و تعویض قطعات و لوازم یدکی لیفتراک دست دوم، باید بررسی شود. هر چه نحوه و شرایط نگهداری لیفتراک، مناسب بوده باشد، سالم تر خواهد بود.

بررسی دوره ای لیفتراک

لیفتراک هایی که به صورت دوره ای بررسی شده اند و به صورت مداوم سرویس شده اند، سالم تر هستند و برای خرید و فروش لیفتراک کارکرده، مناسب تر هستند. برخی از کمپانی ها و نمایندگی ها، ماشین آلات کارکرده را هم ارائه می دهند و امکان خرید را برای شما عزیزان، فراهم کرده اند. می توانید به نمایندگی های معتبر هر برند مراجعه کنید و از این محصولات، دیدن کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا