021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک در ایران

خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک در ایران
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2984

نمایندگی معتبر خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک؟

خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک سرمایه چندانی نیست و نباید به راحتی با آن برخورد کرد. در هنگام خرید یک لیفتراک جدید و یا تعمیر آنها، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. و همه اینها به تنهایی روی مشخصات لیفتراک متمرکز نیستند. با مطالعه راهنمای خرید و نیز تعمیر لیفتراک ها با ناگفته های زیادی در این باره آشنا خواهید شد.

ما راهنمای فوق را به دو بخش تقسیم کرده ایم. اولین مورد مربوط به نحوه خرید است. مورد دوم نحوه تعمیرات لیفتراک ها است. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اولین موضوع هنگام خرید لیفتراک، درک کامل از محصولات موجود در بازار است، و تشخیص عملکرد شخصی شما از لیفتراک ها است. وقت بگذارید و در مورد عملکرد خود تأمل کنید و در نظر بگیرید که در صورت انتخاب انواع خاصی از لیفتراک ها، چگونه می توانید به طور بهینه از آنها استفاده کنید.

باید بدانید که آیا به لیفتراک برقی یا لیفتراک دیزلی نیاز دارید؟ لیفتراک های برقی از طریق باتری تغذیه می شوند. نیروی لیفتراک دیزلی توسط موتورهای سنتی تامین می شود که با انواع مختلف سوخت کار می کنند. این مورد تاثیر زیادی در خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک دارد، پس با آگاهی تصمیم بگیرید.

آیا شما در فضای سربسته یا در یک فضای بیرونی با لیفتراک رانندگی خواهید کرد؟ این موضوع تعیین می کند که شما به چه نوع لاستیکی نیاز دارید. لاستیک های کوسن بهترین گزینه برای رانندگی بر روی بتن است. لاستیک های پنوماتیک برای آسفالت، خاک سخت یا سنگ ریزه های سنگین بهتر هستند.

مورد بعدی که باید هنگام خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک به آن توجه کنید، این است که عرض راهروهای شما چقدر است؟ اگر فضای راهرو شما باریک باشد، ممکن است به یک لیفتراک ۳ چرخ یا مدل ایستاده نیاز داشته باشید. و برای راهروهای بزرگ تر می توانید از لیفتراک های  چهار چرخ استفاده کنید.

چند ساعت در هفته از لیفتراک استفاده خواهید کرد؟ لیفتراک های دست دوم می توانند فقط چند ساعت در روز برای شما کار کنند. اگر قصد دارید از لیفتراک خود چهار ساعت یا بیشتر در روز کار بکشید، مدل های جدیدی را در نظر بگیرید.

علاوه بر این هنگام  خریدلیفتراک و تعمیرات لیفتراک باید بدانید، ظرفیت تحمل بار لیفتراک است؟ حتماً موردی را خریداری کنید متناسب با نیاز شما باشد و بتواند بار شما را به راحتی جابجا کنید. در صورت انتخاب اشتباه فشار زیادی به لیفتراک  وارده شده و باید همواره آن را تعمیر کنید.

 خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

نحوه تعمیرات لیفتراک در کشور؟

همانطوری که گفته شد باید هنگام خرید لیفتراک ها به نیاز خود توجه کنید و دستگاهی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد. در غیره این صورت مشکلات زیادی ممکن است هنگام کار با لیفتراک ها به وجود آید و هزینه بر باشد.

برای تعمیرات لیفتراک باید به نمایندگی مجاز یا مراکز معتبر موجود در کشور مراجعه کنید تا علت مشکل کشف و برای رفع مشکل اقدام شود. در صورت نیاز به یک قطعه بهتر است قطعه اصل خریداری کنید تا عمر زیادی داشته باشد و خطای زیادی ایجاد نکند.

 

https://theforkliftcompany.net

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا