021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک سنگین

خرید لیفتراک سنگین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 9094

خرید لیفتراک سنگین یکی از نیازهای ضروری برای کسب و کارهای صنعتی در مکان های ویژه است. زمانی که حمل بارهای فوق العاده سنگین نظیر سازه های بتنی، انواع تجهیزات فولادی، ماشین آلات و قطعاتی با وزن بسیار بالا نیاز باشد، استفاده از انواع لیفتراک های سنگین وزن با قدرت بالا ضروری است. لیفتراک های سنگین وزن را کمتر در صنایع و کارخانه های تولیدی مشاهده کرده اید؛ چرا که میزان جابه جایی یا حمل و نقل بار در کارخانه ها بسیار کمتر از آن است که از لیفتراک های سنگین برای حمل و نقل استفاده شود؛ در این موارد، اغلب خرید لیفتراک های گازی یا برقی با تناژ باری کمتر  توصیه می شود.

زمانی می توانیم مطمئن شویم که خرید لیفتراک سنگین موفقیت‌آمیز بوده است که عملیات حمل و نقل کالاهای مورد نظر در حداکثر ایمنی انجام گیرد؛ به طور مثال، انواع لیفتراک های سنگین با ظرفیت بارگیری بیشتر از 40 تن در اسکله ها و بندرها برای حمل و نقل کانتینرها مورد استفاده قرار می گیرند. خرید لیفتراک سنگین برای شرکت های حمل و نقل کالا در بندر، یک نیاز ضروری باشد. تنها لیفتراک های سنگین و بالابرهای قدرتمند قادر هستند کانتینرها و  کالاهایی را که بیشتر از 30 وزن دارند به راحتی جابه جا کنند.

خرید لیفتراک سنگین

استفاده از انواع لیفتراک سنگین برای تخلیه بارهای کشتی در اسکله و بندر، سرعت انجام کارها را افزایش می‌دهد. با توجه به تمام این موارد، در خرید لیفتراک سنگین باید به یک سری خصوصیات و ویژگی ها دقت کرد تا بتوان یک دستگاه ایده آل برای حمل و نقل بارهای فوق‌العاده سنگین را تهیه نمود. در قسمت بعدی با مهمترین ویژگی های لیفتراک های سنگین آشنا می شویم.

مشخصات فنی در خرید لیفتراک سنگین

هنگام خرید لیفتراک سنگین، به مشخصات فنی دستگاه که در کاتالوگ آن شده است دقت داشته باشید. لیفتراک های سنگین از نظر شکل ظاهری و ابعاد با لیفتراک های کوچک تر نظیر لیفتراک های برقی یا دوگانه سوز تفاوت زیادی دارند؛ تمام این دستگاه ها از یک بدنه، چهار چرخ، شاخک ‌ها و دکل لیفتراک تشکیل شده‌اند  اما از نظر ابعاد و اندازه و وزن لیفتراک، تفاوت زیادی با یکدیگر دارند.

هنگام خرید لیفتراک سنگین دقت داشته باشید که اتاقک دستگاه باید مطابق با اصول ارگونومیک برای اپراتور راننده طراحی شده باشد. صندلی لیفتراک باید دارای آزادی عمل بوده و در موارد لزوم به سمت جلو یا عقب حرکت کند. کابین لیفتراک نیز باید حداکثر زاویه دید را برای حمل بار در اختیار اپراتور قرار دهد.
آنچه در خرید لیفتراک سنگین برای حمل و نقل بار اهمیت دارد، توجه به اهرم های قوی برای کنترل فرآیند بارگیری است. لیفتراک های سنگین برای حمل بارهای بیشتر از 30 تن و نهایتاً حدود ۱۰۰ تن، مجهز به صفحه های نمایشگر کنترل وضعیت دستگاه است که از طریق آن اپراتور می تواند امنیت بارگیری را تامین کند. بالابرهای هیدرولیکی که در شاخک لیفتراک قرار گرفته است، جابجایی بارها را با وزن های بسیار سنگین فراهم می سازد.

عامل مهم دیگر در خرید لیفتراک سنگین باید به آن توجه نمود، اندازه شاخک ها و فاصله میان آنها است. لیفتراک های سنگین باید قابلیت نصب تجهیزات الحاقیه روی دستگاه را داشته باشد. هنگام خرید لیفتراک دقت داشته باشید که ظرفیت عملکردی موتور در ساعات مشخصی از روز چقدر است. توجه به ارتفاع بالابری دکل نیز در این راستا اهمیت دارد.

خرید لیفتراک سنگین

خرید لیفتراک سنگین را هم می‌توان به صورت حضوری از طریق نمایندگی‌های فروش انجام داد و هم می توان به فروشگاه های اینترنتی ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مراجعه کرد. آن چه اهمیت دارد این است که نوعی از دستگاه لیفتراک برای کارهای سنگین انتخاب شود که متناسب با نیاز مشتری باشد. در این صورت است که از هدر رفتن بودجه مالی جلوگیری می‌شود.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا