021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک تویوتا قسمت دوم

خرید لیفتراک تویوتا قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3396

لیفتراک ها در تمام صنایع کاربرد دارند و اغلب برای جابه جایی بارهای سنگین به کار می روند. در ساخت لیفتراک تویوتا، فناوری های جدید روز به کار گرفته شده است.
شرکت تویوتا انواع لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار نموده است. تمام مدل های لیفتراک عملیات بارگیری را با راندمان بالا انجام می دهد. انواع لیفتراک برقی تویوتا قابلیت بارگیری تا 3 تن را دارند. حداکثر ظرفیت حمل بار برای لیفتراک دیزلی تویوتا، از 8 تا 40 تن متغیر است. لیفتراک های دوگانه سوز تویوتا از 5 تا 8 تن بار را می توانند حمل کنند. انتخاب هر یک از انواع لیفتراک تویوتا بستگی به نوع کاربری آن دارد.

معیارهای اصلی برای خرید لیفتراک تویوتا چیست؟

توجه به تمام خصوصیات و قابلیت های لیفتراک تویوتا یکی از معیارهای اصلی در انتخاب و خرید یک دستگاه لیفتراک مناسب است. مشخصات تمام لیفتراک های تویوتا بر روی دستگاه و همچنین در کاتالوگ آن درج شده است. یک لیفتراک خوب باید بتواند بار را مطابق با حداکثر ظرفیت خود، بدون خطر واژگونی جابه جا کند.
در مورد لیفتراک های دیزلی، لیفتراکی مناسب است که آلودگی جدی برای محیط در پی نداشته باشد. اکثر مدیران و صاحبان کارخانه ها، لیفتراکی را انتخاب می کنند که با راندمان بالا بتواند تا مدت زمان های طولانی به کار خود ادامه دهد. لیفتراک های تویوتا این خصوصیت را دارند؛ البته اگر مدلی از لیفتراک ها به طور نامناسب برای یک کاربری خاص انتخاب شود، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.
به طور مثال، اگر قرار است لیفتراک در سطوح شیب دار حرکت کند، دستگاه باید قابلیت حرکت و توقف روی این سطوح را داشته باشد و در موردی دیگر، به کارگیری لیفتراک برقی برای حمل بار با وزن بیش از 5 تن و در فضای آزاد، به شدت می تواند به دستگاه آسیب برساند و موجب کاهش طول عمر لیفتراک شود.
معیار مهم دیگر در مورد خرید لیفتراک تویوتا، میزان بودجه مورد نظر برای خرید است. یک مدیر خرید باید ابتدا هزینه ها را برنامه ریزی کند و سپس برای خرید یک لیفتراک تویوتا (نو – کارکرده) اقدام نماید.
کاربری لیفتراک باید با قابلیت های دستگاه هماهنگ باشد. وزن و ابعاد لیفتراک تویوتا باید با فضای کاری متناسب باشد. نکات ایمنی کار با لیفتراک تویوتا باید توسط اپراتور دستگاه رعایت شوند.
همانطور که می دانید لیفتراک تویوتا یکی از برترین برندهای لیفتراک در جهان است، از این جهت امکانات و تجهیزات کاملی که این دستگاه ها دارند موجب محبوبیت آن ها در بازار شده است.
بهترین راه برای خرید مطمئن انواع لیفتراک تویوتا، مراجعه به نمایندگی های معتبر تویوتا در کشور است. در نمایندگی لیفتراک تویوتا، کارشناسان و متخصصان ماهری در حال فعالیت هستند که برای خدمت رسانی به مشتریان آمادگی لازم را دارند. با استفاده از خدمات مشاوره خرید لیفتراک می توان بهترین لیفتراک را انتخاب نمود و به این وسیله در بسیاری از هزینه های اضافی صرفه جویی کرد. دقت در انتخاب لیفتراک تویوتا برای انبارداری می تواند راندمان کار را افزایش دهد.

خرید لیفتراک تویوتا قسمت اول

خرید لیفتراک تویوتا قسمت سوم

خرید لیفتراک تویوتا قسمت چهارم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا