021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

استاکر برقی - استاکر برقی (بالابر)، استاکر دستی و استاکر نیمه برقی

استاکر برقی (بالابر)، استاکر دستی و استاکر نیمه برقی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 6398

برندهای بسیاری در حال حاضر در حال فعالیت در حوزه طراحی و تولید ماشین آلات انبارداری هستند؛ بسیاری از این شرکت ها موفق به صادرات محصولات خود به بازارهای جهانی شده اند. افرادی که در حوزه صنعت و کارخانه مشغول به فعالیت دارند به نوعی با نام دستگاه هایی نظیر لیفتراک، ریچ تراک، جک پالت، استاکر، ریچ استاکر و ... آشنا هستند. تمام این دستگاه ها برای حمل و نقل بار با وزن های گوناگون طراحی شده اند اما آیا برای جابه جایی بار در یک انبار باید همه این دستگاه ها را در اختیار گرفت؟!! آیا یک صنعت برای اینکه عملیات بارگیری انبارهای خود را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهد باید تمام تجهیزات انبارداری را خریداری کند؟! نظر شما چیست؟ خرید دستگاه های حمل بار از چه نظر اهمیت دارد؟ برای خرید این تجهیزات چه نکاتی را باید مورد توجه قرار داد؟
فرض کنید مدیر یک کارخانه هستید و قصد دارید برای انبار خود یک دستگاه مجهز برای حمل کالاها خریداری کنید؛ کدام یک از موارد فوق را انتخاب می کنید؟ وزن کالاهای شما در حدود چند تن است؟ کارخانه شما چه محصولی تولید می کند؟ آیا افراد ماهر و با تجربه در اختیار دارید تا بتوانند با دستگاه های انبارداری کار کنند؟
درست است. فکر کردن به پاسخ سوال های فوق، مقدمه ای برای ورود به بحث آشنایی با موارد مهم در انتخاب و خرید یک دستگاه مناسب برای حمل کالا است. بی شک می دانید اگر فضای انبارها محدود باشد، نمی توان از لیفتراک ها در آن محل استفاده کرد. در مواردی که بارها با وزن کم باید تا ارتفاع مشخصی بالا برده شوند، جک پالت ها گزینه مناسبی نیستند؛ اگر کالا قرار باشد فقط تا ارتفاع 2 تا 3 متری بالا برده شود، استاکرها برای این کار مناسب هستند و ... . در این مطلب سعی داریم استاکرها را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.
استاکرها؛ دستگاه هایی برای حمل ایمن بارهای سبک
استاکرها نوعی از تجهیزات انبارداری هستند که قابلیت حمل و نقل و بالابردن بار تا 3 تن را دارند. حداکثر ارتفاعی که می توان کالاها را توسط این دستگاه ها جابه جا کرد، 3 متر است. ابعاد استاکر در مقایسه با لیفتراک، کوچک تر است و در محیط هایی با وسعت کم استفاده می شود. استاکرها به سه نوع اصلی استاکر برقی، دستی و نیمه برقی تقسیم بندی می شوند. اساس کار استاکر بر مبنای نیروی اهرم های هیدرولیکی است. استاکرهای برقی با نیروی باتری و استاکرهای دستی با نیروی دست اپراتور به حرکت در می آید.
نکته ای که باعث تمایز استاکرها از سایر تجهیزات انباداری می شود، قیمت و قابلیت تحرک زیاد آن ها است. اپراتور دستگاه باید دقت داشته باشد بیش از ظرفیت استاکر، بارگیری نکند و یا از حمل و نقل افراد با استاکر جداً خودداری شود.
موارد کاربرد انواع استاکر برقی، دستی و نیمه برقی در مکان هایی نظیر فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، کارخانه های تولید قطعات کوچک فلزی، اداره ها و ... می باشد. برای خرید استاکر و اطلاع از خصوصیات این دستگاه پرکاربرد صنعتی می توانید به نمایندگی های فروش معتبر مراجعه کنید. کارشناسان شرکت آلفا ماشین آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش انواع استاکر به مشتریان می باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا