021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - چرا تویوتا قابل اعتماد است؟

چرا تویوتا قابل اعتماد است؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1068
برچسب ها

نمایندگی لیفتراک تویوتا

لیفتراک تویوتا در جهان برند شناخته شده است و به راحتی نمی‌توان از نام آن عبور کرد. عمده فعالیت این شرکت معطوف به آمریکای شمالی می‌باشد. تویوتا بیش از 50 سال پیش وارد بازار لیفتراک آمریکای شمالی شد و بیش از 700000 لیفتراک در خاک ایالات متحده تولید کرده است. این نشان از آن دارد که تویوتا توانسته است اعتبار برند خود را در جهان ثابت کند.

این شرکت در سال ۲۰۰۲ موفق شد به عنوان برترین برند لیفتراک در ایالات متحده شناخته شود. تویوتا در حال حاضر در کلمبوس آمریکا به عنوان یک تولید کننده و توزیع کننده خدمات کامل لیفتراک‌های با کیفیت بالا، کامیون‌های دستی، جک‌های پالت، کنترل کانتینر و بالابرهای قیچی معروف است.

مهمترین ویژگی‌هایی که محصولات شرکت تویوتا

مهمترین ویژگی‌هایی که محصولات این شرکت را در جهان معروف کرده‌اند، کیفیت، دوام، قابلیت اطمینان و ارزش کلی هستند. البته یک ویژگی خاص در تولیدات این کمپانی بین المللی کاملاً مشهود است و بسیاری از کارشناسان روی این مورد اذعان کامل دارند.

بسیاری از متخصصین در زمینه تولید لیفتراک معتقدند سیستم تولید تویوتا که با نام TPS شهرت جهانی پیدا کرده بر اساس سالها مطالعات علمی‌ به دست آمده است. در واقع این شرکت تجهیزات مهندسی پیشرفته را برای جابجایی مواد بر اساس علم و تکنولوژی تولید می‌کند و این ویژگی در تمام تولیدات این شرکت قابل مشاهده است.

SAS

مهمترین ویژگی‌های لیفتراک تویوتا

لیفتراک تویوتا از ویژگی‌ها و مزایای مختلفی برخوردار است. با مهمترین ویژگی‌های این محصول آشنا می‌شویم:

سیستم پایداری فعال:

در لیفتراک‌هایی که تویوتا تولید می‌کند، سیستم پایداری فعال یا SAS در کنار کنترل کننده دکل فعال به عنوان دو قابلیت ایمنی مهم وجود دارد. با توجه به اینکه در استفاده از لیفتراک ممکن است اپراتور‌ها با موقعیت‌های خطرناکی روبرو شوند، SAS پایداری بیشتری را برای آنها فراهم می‌کند و احتمال واژگونی لیفتراک را کاهش می‌دهد.

ارگونومی:

این ویژگی برای افزایش رضایت اپراتورها با توجه به اولویت آنها به ارگونومی ‌لیفتراک در محصولات تویوتا دیده می‌شود. بسیاری از اپراتورها تاکید کرده‌اند که در استفاده از لیفتراک سهولت روشن و خاموش کردن، صندلی اپراتور لیفتراک معلق، خطوط دید خوب، هیدرولیک صاف و عملکرد قابل اطمینان برای آنها بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

تراز کننده اتوماتیک چنگال:

این تراز کننده به اپراتور‌ها کمک می‌کند، به سادگی با فشار دادن یک دکمه، شاخک‌های خالی را به حالت تراز باز نمایند. وجود این ویژگی کمک می‌کند تا اپراتورها آزادی عمل بیشتری داشته باشند و به ویژه در ارتفاع‌های بالا با اطمینان بیشتر حرکت کرده و بازدهی را افزایش دهند.

مزیت خرید از نمایندگی تویوتا چیست؟

خرید از نمایندگی لیفتراک تویوتا از چند جهت برای شما مفید خواهد بود. در نمایندگی، محصولات با قیمت واقعی و تایید شده شرکت تویوتا به فروش می‌رسند و به همین دلیل احتمال دلالی به شدت کاهش پیدا می‌کند. یعنی شما هزینه اضافی برای محصول پرداخت نخواهید کرد. از طرفی کیفیت محصولاتی که در نمایندگی به فروش می‌رسد کاملاً مورد اطمینان می‌باشد.

ضمناً اگر لیفتراک شما دچار مشکل شود و نیاز به تعویض قطعه پیدا کند، قطعه آن را به راحتی می‌توانید از طریق نمایندگی تامین کنید. توجه داشته باشید که به دلیل آمریکایی بودن این برند، در خرید قطعات آن از بازار آزاد مشکلات زیادی خواهید داشت.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا