021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی بهترین نمایندگی لیفتراک زوم لاین

معرفی بهترین نمایندگی لیفتراک زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2280

در این مقاله می خواهیم در رابطه با نمایندگی لیفتراک زوم لاین توضیح دهیم. همانطور که مستحضر هستید لیفتراک ها در واقع جزو ماشین های صنعتی به حساب می آیند و از آنها در صنایع گوناگون در خصوص حمل بار و جابجا کردن آنها استفاده می شود. امروزه کارخانه های بی شماری درصد تولید لیفتراک های مختلفی برآمده‌ اند و هر کدام توانسته اند لیفتراک های منحصر به فرد خود را تولید و طراحی کنند.

بدیهی است که شرکت‌ های مختلف با برندهای متفاوت در سطح بازار با یکدیگر در رقابت می باشند، در این خصوص یکی از برند های مطرح و معروف لیفتراک زوم لاین می باشد. کمپانی زوم لاین حدود سی سال پیش وارد بازار شده است و در طول مدت این سه دهه توانسته است به خوبی نام خود را در این بازار تثبیت کند.

کمپانی زوم لاین در خصوص طراحی و تولید ابزار آلات، مدل های گوناگون لیفتراک و همچنین ارائه ماشین آلات تخصصی با استفاده از بهترین و به روزترین فناوری دنیا مشغول به کار است و تمامی خط تولید آن با سیستم مهندسی نوین و فوق العاده بروزی در حال فعالیت می باشد همچنین این کمپانی خدمات بعد از فروش ویژه ای به متقاضیان خود ارائه می کند.

کمپانی لیفتراک زوم لاین دارای ۱۶۰ نمایندگی فروش لیفتراک زوملاین می باشد و این نمایندگی ها دارای تکنولوژی ها و تجهیزات پیشرفته ای می باشند، کمپانی لیفتراک زوم لاین از ۷۰۰ کارشناس و مهندس مجرب نیز بهره گرفته است و این مهندسین و کارشناسان آزموده آماده خدمات رسانی به خریداران می باشند.

لیفتراک های تولیدی در کمپانی لیفتراک زوم لاین عبارت است از:

- انواع لیفتراکهای دیزلی

- مدل های مختلف تیک تاک برقی

- لیفتراک های دوگانه سوز

- مدل های گوناگون بالابر.

در نظر داشته باشید با این گستره تولیدی که کمپانی لیفتراک زوم لاین دارد بدیهی است که متقاضیان خرید این دستگاه ها از این کمپانی بسیار زیاد باشند. در این خصوص نام کشور هایی که بیشترین خرید ها را از این کمپانی دارند عنوان می‌ کنیم، این کشور ها عبارت است از:

برزیل

آرژانتین

انگلیس

روسیه

آفریقای جنوبی

خاورمیانه

آلمان

ایران

آمریکا

جنوب آسیا و غیره.

نمایندگی لیفتراک زوم لاین

رتبه بندی جهانی کمپانی زوم لاین

کمپانی زوم لاین با داشتن امتیازات بسیار گسترده توانسته شهرتی بسیار خوب را در جهان برای خود بدست آورد. در واقع این کمپانی رتبه هشتم را در سال ۲۰۱۵ از آن خود کرده است و به عنوان یکی از قدرتمند ترین تولید کننده های خودرو های صنعتی این عنوان را دریافت کرده است. از دیگر رتبه هایی که کمپانی لیفتراک هیوندای توانسته است به دست آورد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رتبه ۱۳۳ در بین بهترین های صنعت جهانی
  • رتبه ۲۵۵ در میان ۵۰۰ برند مطرح آسیایی
  • رتبه ۷۳ در بین ۵۰۰ برند داخلی چین.

خرید از نمایندگی لیفتراک زوم لاین

همانطور که اشاره شد این کمپانی دارای نمایندگی های بیشماری در سراسر جهان می باشد و توانسته است بهترین خدمات و مرغوب ترین قطعات را به متقاضیان ارائه نماید. کمپانی زوم لاین در کشور های گوناگونی نمایندگی فروش دارد و قادر است با کارشناسان و مشاورین خبره ای که در خدمت خود دارد بهترین راهنمایی ها را به خریداران انتقال دهد.

مطمئنا نمایندگی لیفتراک زوم لاین قیمت های بسیار نازل و معقولی را برای اجناس خود در نظر گرفته است بنابراین به هیچ عنوان به مراکز خرید غیر مجاز جهت خرید قطعات و یا ماشین‌ آلات مذکور مراجعه نکنید. این موضوع یکی از مهمترین و حساس ترین موارد در خصوص لیفتراک یا تهیه آنها به صورت اورجینال و اصلی می باشد. در نظر داشته باشید که این دستگاه ها کاربری بسیار حساس و خطرناکی دارند، بنابراین حتماً باید از کیفیت و بازدهی خوب آنها مطمئن بود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا