021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی لیفتراک‌های زوم لاین

بررسی لیفتراک‌های زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1879
برچسب ها

نمایندگی لیفتراک زوم لاین

شرکت علوم و فناوری صنعت سنگین زوم لاین که در سال 1992 تأسیس شد ، عمدتاً مشغول توسعه و ساخت تجهیزات مهم فناوری پیشرفته برای صنایع بود و لیفتراک زوم لاین یکی از برترین محصولات آن می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که تولیدات این شرکت دارد،

پایین آوردن هزینه استفاده از لیفتراک‌ها برای شما است. به دلیل اینکه در محصولات این شرکت از فناوری‌های روز استفاده شده است آنها پایین ترین مصرف سوخت را دارند. قدرت بالا و امکان ارتباط آسان اپراتور با لیفتراک از دیگر ویژگی‌های مهم این ماشین تولید شده به وسیله زوم لاین است. این لیفتراک به شدت قابل اعتماد است و هزینه‌های نگهداری را کاهش می‌دهد.

مهمترین محصولات تولیدی این شرکت

لیفتراک FD30Z و لیفتراک FD35Z از جمله مهمترین محصولات تولیدی توسط این شرکت هستند. لیفتراک‌های تولید شده توسط این شرکت علاوه بر ویژگی‌هایی که تا اینجا گفتیم چند ویژگی جالب دیگر هم دارند. اما قبل از اینکه به آنها بپردازیم،

یک نکته بسیار مهم را باید با شما در میان بگذاریم. شما لیفتراک زوم لاین را در هر فروشگاه ماشین‌های صنعتی پیدا خواهید کرد. اما خرید این محصول از نمایندگی تصمیم بهتری است. وقتی شما محصول را از نمایندگی بخرید نسبت به خدمات پس از فروش، قیمت، کیفیت و ... اطمینان بیشتری خواهید داشت.

نمایندگی لیفتراک زوم لاین

لیفتراک زوم لاین چه ویژگی‌هایی دارد؟

لیفتراک زوم لاین، بسیاری از ویژگی‌هایی که دیگر لیفتراک‌های تولید شده دارند را دارد اما ویژگی‌های منحصر به فردی هم دارد که می‌تواند برای هر فردی جذاب باشد. ویژگی‌های این لیفتراک را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

- اولین ویژگی مهم زوم لاین، سیستم هیدرولیک کارآمد آن است که بازدهی لیفتراک را بالا می‌برد، مصرف انرژی و سوخت را کاهش می‌دهد و نهایتاً هزینه‌ها را پایین می‌آورد.

- ویژگی دیگری که این ماشین صنعتی دارد، طراحی پیکربندی سوئیچ دسته دوگانه آن است. این طراحی عملکرد ساده و راحت را تضمین می‌کند و به راننده کمک می‌کند، لیفتراک را بیشتر در کنترل خود درآورد و در استفاده از آن دچار مشکل نشود.

- نوع پدال‌های به کار رفته در این لیفتراک به گونه‌ای است که خستگی اپراتور را کاهش می‌دهد. البته طراحی کابین نیز در کاهش خستگی اپراتور به شدت موثر می‌باشد.

- ویژگی دیگری که در این ماشین صنعتی وجود دارد و می‌توانیم به آن اشاره کنیم افزایش سرعت آن در مقایسه با دیگر لیفتراک‌ها است. بسیاری از لیفتراک‌های موجود در بازار به دلیل کندی که در سرعت دارند با اعتراض اپراتور مواجه می‌شوند اما زوم لاین در این زمینه کاملاً متفاوت عمل کرده است.

- از دیگر ویژگی‌های جالب این لیفتراک می‌توانیم به قابلیت بلند کردن کوسن سیستم آن اشاره کنیم. وجود این ویژگی کمک می‌کند تا ضربه و لرزش قاب کمتر شود و آسیب‌های کمتری به این ماشین صنعتی جذاب وارد آید.

- یک ویژگی جدید و مدرن موجود در لیفتراک زوم لاین، سنسوری است که در آن به کار رفته و هنگام بلند شدن اپراتور از روی صندلی، برق ماشین را کاهش می‌دهد. این اقدام از آن جهت اهمیت دارد که تصادفات را کاهش داده و ایمنی بیشتری برای راننده فراهم می‌آورد. این سنسور در دیگر لیفتراک‌ها کمتر دیده شده است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا