021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک ارزان

خرید لیفتراک ارزان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2821

برای حمل و نقل وسیله های سنگین لیفتراک یکی از بهترین ماشین ‌آلاتی می باشد که از آن استفاده می کنند. کار کردن با این ماشین، جهت جابجایی بار بسیار آسان است. شما زمان خرید لیفتراک مدل های متفاوتی از لیفتراک را مشاهده می کنید که هر یک از آنها برای پایین بردن و بالا بردن وسیله ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. لیفتراک دارای یک دکل می باشد که بر اساس نوع فعالیتی که شما در نظر دارید می توانید برای جابجایی وسیله های متنوع یکی از آنها را خریداری کنید.

استفاده کردن از لیفتراک در محل‌هایی که ساخت و ساز انجام می شود کاربرد منحصر به فردی دارد. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید تمامی مصالح و وسایل ساختمانی را بلند کنید و به مکان های متنوع منتقل نمایید. لیفتراک ها انواع متفاوتی دارند که هر یک از انواع آنها دارای ویژگی های خاصی هستند.

خرید لیفتراک و معرفی مدل های متنوع لیفتراک

برای خرید لیفتراک باید به خوبی مدل های متنوع لیفتراک و کارایی آنها را بشناسید. در این صورت می توانید بر اساس نیاز جابجایی وسیله هایتان یکی از آنها را خریداری کنید. برخی از مهمترین مدل های لیفتراک عبارت است از :

1. لیفتراک های دیزلی

لیفتراک دیزل یکی از بهترین لیفتراک هایی است که در محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرد. ذرات دیزل و بخار از اگزوز در این لیفتراک در فضا پراکنده می‌ شود. به همین دلیل در فضاهای باز کاربرد این لیفتراک بیشتر است. موتورهای دیزلی کاربرد بیشتری نسبت به موتورهای گازسوز دارند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که لیفتراک دیزل مدل های متفاوتی دارد که هر یک از آنها برای جابجا کردن کالاهای گوناگون در وزن های متفاوت مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

خرید لیفتراک بهترین برند

2.  لیفتراک های دوگانه سوز

لیفتراک دوگانه سوز یکی دیگر از لیفتراک هایی می باشد که برای استفاده در محیط های باز و بسته مناسب است. این لیفتراک نسبت به لیفتراک دیزلی قیمت مناسب تری را به خود اختصاص داده است. لیفتراک دوگانه سوز صدای کمتری دارد و آلاینده کمتری از  بخار اگزوز، تولید خواهد داشت. این لیفتراک ها در مدل های متفاوتی تولید می ‌شود که هر یک از آنها برای جابجایی وزن های متفاوت استفاده می گردند.

3. لیفتراک های برقی

 لیفتراک برقی یکی دیگر از لیفتراک هایی است که کاملاً دوستدار محیط زیست می باشد. این لیفتراک دود نمی ‌کند و آلایندگی ندارد. با توجه به وزن کمتری که این لیفتراک دارد، باتری آن به عنوان وزنه تعادل عمل می‌ کند. هزینه شارژ باتری این لیفتراک بسیار ارزان و مناسب می باشد. لیفتراک های برقی ساده تر از لیفتراک های دیزل و گازسوز هستند.

خرید لیفتراک بهترین برند

هر یک از انواع مدل های متفاوت لیفتراک مانند لیفتراک گازسوز، لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی برندهای گوناگونی دارند. در واقع شما باید بدانید که هر یک از برندهای تولیدی لیفتراک مدل های متفاوتی از لیفتراک را تولید می‌ کنند. انواع لیفتراک با برندهای معتبر را شما می توانید از فروشگاه آلفا ماشین با قیمتی مناسب خریداری کنید. توجه داشته باشید که زمان خرید لیفتراک باید به خوبی قدرت جابجایی لیفتراک را بر اساس وزن وسیله ها، جهت جابجایی بررسی کنید

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا