021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک هلی

بررسی نمایندگی لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 798

آشنایی با نمایندگی لیفتراک هلی

برند هلی، در سال 1958 در کشور چین، راه اندازی شد. آغاز کار این برند، همانند سایر برندها، در عین سادگی بوده است ولی با پیشرفت تجهیزات، روند تولیدات، رشد کرد. پس از پیشرفت تجهیزات، لیفتراک ها و ماشین آلات صنعتی مدرن هم تولید شدند و به بازار راه پیدا کردند.

برند هلی، علاوه بر این که انواع ماشین آلات صنعتی و لیفتراک ها، ساخته است، در ساخت انواع لودر، مواد آهنی، ماشین های الکتریکی و قطعات ریخته گری، هم دست دارد. برند هلی در ساخت تجهیزات انبارداری و ماشین آلات صنعتی، از موتورهای برند ایسوزو و نیسان، استفاده کرده است که همگی از تولیدات کشور ژاپن هستند. مهم ترین و اصلی ترین قطعه هر ماشینی، موتور آن است که دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد.

عملکرد و توان موتور

عملکرد و توان این موتورها، فراتر از انتظار است و نصب آن ها بر روی لیفتراک هلی، موجب قوی شدن آن ها، شده است. برند هلی در سراسر دنیا دارای نمایندگی می باشد و از همین طریق، محصولات خود را به فروش می رساند. نمایندگی لیفتراک هلی در ایران، لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز را به فروش می رسانند. آدرس نمایندگی های برند هلی را می توانید در وب سایت هلی، سرچ کنید و از طریق آدرس و یا شماره تماس، با کمپانی هلی، در ارتباط باشید.

محصولات موجود در ایران

پیش تر گفتیم که در نمایندگی لیفتراک هلی، انواع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز، به فروش می رسد. لیفتراک برقی هلی، دوست دار محیط زیست است و آلودگی کمی را تولید می کند. از طرفی نیروی محرکه لیفتراک برقی هلی، از موتورهای برقی لیفتراک، تامین می شود. موتور لیفتراک برقی، توان بالا بردن و جابه جایی بار تا وزن سه تن را دارد.

نمایندگی لیفتراک هلی

از آن جایی که میزان تولید آلودگی این لیفتراک ها، در سطح پایینی است، این لیفتراک ها، برای استفاده در سالن ها و انبارهای سر بسته، طراحی شده است. این جمله به این معنی نیست که لیفتراک برقی هلی، صرفا مناسب فضاهای بسته می باشد، بلکه مناسب فضای سر بسته است، ولی در فضاهای رو باز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

لیفتراک دیزلی

نوع دیگر لیفتراک ها که در نمایندگی لیفتراک هلی، به فروش می رسد، نوع دیزلی آن است. موتور لیفتراک دیزلی هلی، از برند ایسوزو ژاپن، انتخاب شده است و توان و قدرت بالایی دارد. این نوع ماشین آلات صنعتی، به قدری قوی می باشند که می توانند بارهای سنگین را تا ارتفاع های بیشتری، بالا ببرند. تولید آلاینده توسط لیفتراک دیزلی هلی، تقریبا نزدیک صفر است. عمدتا از این نوع لیفتراک برای مکان ها و فضاهای باز، مانند مراکز صنعتی، بندرها و انبارهای بزرگ، استفاده می شود.

لیفتراک دوگانه سوز

نوع سوم محصولات نمایندگی لیفتراک هلی، لیفتراک دوگانه سوز هلی، می باشد که نیروی محرکه آن توسط دو سوخت، گاز و بنزین، تامین می شود. جایگاه سوخت گاز مایع و بنزین، از یکدیگر مجزا هستند. مصرف سوخت این نوع لیفتراک ها، پایین است.

از لیفتراک دوگانه سوز هلی، برای مکان های سر پوشیده و سر باز، استفاده می شود ولی بهتر است، مکان های سر پوشیده ای که از لیفتراک استفاده می کنند، مجهز به سیستم تهویه هوا، باشند و آلودگی های تولید شده را از فضای داخلی به فضای خارجی، منتقل شود. نمایندگی لیفتراک هلی، قابلیت دریافت سفارش از مشتری را دارد و می تواند محصول درخواستی را وارد کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا