021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com
خرید لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3742

خرید لیفتراک، یک پروسه ساده است؛ در صورتی که این پروسه به دقت و با آگاهی به پایان برسد، بهترین نوع لیفتراک متناسب با کسب و کار خود را خریداری خواهید کرد. اگر قصد دارید یک لیفتراک خریداری کنید، باید بدانید راه طولانی در پیش دارید چرا که تنوع مدل های مختلف با ویژگی های متفاوت از این نوع تجهیزات در بازار زیاد هستند؛ با یک مطالعه اجمالی و مختصر بر روی لیفتراک ها به سادگی می توانید متوجه این موضوع شوید. در این مطلب قصد داریم 7 نکته مهم و اساسی که در خرید لیفتراک، کاربردی هستند و اهمیت زیادی دارند بررسی کنیم. اگر همچنان علاقه دارید که از نکات ارزشمند در خرید تجهیزات انبارداری اطلاع یابید از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


7 نکته کاربردی در خرید لیفتراک

نکته شماره 1: بارهای شما چقدر وزن دارند و ابعاد آن ها چقدر است؟
اغلب پالت ها و بسته بندی هایی که در صنایع مختلف وجود دارند دارای حجم و وزن استاندارد هستند به گونه ای که به راحتی می توان آن ها را توسط جک پالت ها یا بالابرهای دستی جابه جا کرد؛ اما اگر حمل و نقل بار با وزنی در حدود 5000 پوند مورد نظر باشد، قطعاً به استفاده از لیفتراک گازی (LPG) و یا لیفتراک برقی نیاز خواهد بود. لیفتراک های برقی پنوماتیک نیز برای این کار مناسب هستند. برای خرید لیفتراک مناسب با وزن کالاهایی که قرار است در انبار یا کارخانه خود از آن استفاده کنید بهتر است ابتدا مشخصات فنی دستگاه را به دقت مطالعه کنید.
نکته شماره 2: کالاها تا چه ارتفاعی بالا برده می شوند؟
یکی از نکات مهمی که در خرید لیفتراک اهمیت دارد این است که خریدار یا مدیر انبار به طور حدودی بداند قرار است کالاها یا بسته ها به وسیله لیفتراک تا چه ارتفاعی بالا برده شوند؛ بیش از 90% لیفتراک ها دارای ارتفاع بالابری حدود 188 اینچ می باشند.

خرید لیفتراک
نکته شماره 3: از لیفتراک در چه مکانی استفاده می کنید؟
اگر در حال برنامه ریزی برای خرید لیفتراک هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که می خواهید از لیفتراک در محیط سربسته انبار استفاده کنید و یا در فضای آزاد با آن کار کنید. انتخاب لیفتراک های پنوماتیک و سوخت لیفتراک (برقی – دیزلی – دوگانه سوز) در این مرحله اهمیت زیادی دارند. تجربه ثابت کرده است لیفتراک های دیزلی برای کار در محیط های آزاد مناسب تر هستند و لیفتراک های برقی باید در فضای سربسته استفاده شوند.


نکته شماره 4: وسعت فضای عملکرد لیفتراک چقدر است؟
خرید لیفتراک مناسب، مستلزم این است که بدانید میزان مانور لیفتراک در محدوده کاری دستگاه چقدر است. شکی در آن نیست که در یک انبار کوچک، لیفتراک دیزلی یا دوگانه سوز به هیچ وجه نمی تواند حرکت کند؛ علاوه بر آن، محدود بودن فضا، انتخاب لیفتراک را ساده تر می کند زیرا خرید لیفتراک برقی سه چرخ یا 4 چرخ در این حالت توصیه می شود. برخی عقیده دارند در فضای بسیار کوچک، جک پالت ها برای حمل کالا مناسب تر هستند.
نکته شماره 5: در طول روز، چند ساعت با لیفتراک کار می کنید؟
یک قانون کلی در مورد خرید لیفتراک بیان می کند، اگر قرار است بیش از 4 ساعت در روز به طور مداوم با لیفتراک کار کنید، بهتر است یک لیفتراک نو خریداری کنید. لیفتراک های نو از هر نظر، اطمینان بیشتری دارند و بازدهی عملکردی آن ها هم بیشتر است.
نکته شماره 6: بودجه شما برای خرید لیفتراک چقدر است؟
پیشنهاد می کنیم قبل از ورود به بازار برای خرید لیفتراک، بودجه قابل قبولی برای این کار تعیین کنید؛ پس از بررسی انواع برندهای لیفتراک می توانید انتخاب بهتری برای خرید یکی از این دستگاه ها داشته باشید.
نکته شماره 7: از خدمات نمایندگی لیفتراک استفاده کنید!
مهم ترین عاملی که موجب می شود وقت و هزینه شما در خرید لیفتراک به هدر نرود، استفاده از خدمات نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک است. با مراجعه به این مراکز می توانید از خدمات مشاوره خرید، فروش لیفتراک، تأمین قطعات، آموزش و گارانتی و ... بهره مند شوید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا