021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1429

تعمیر لیفتراک برقی دوو دوسان

لیفتراک برقی دوو دوسان، ممکن است در قسمت های برق کاری، سیم کشی، نورافزایی، برد کنترل و یا در بخش الکتروموتور، دچار مشکل گردد. تعمیرات لیفتراک برقی دوو دوسان، شامل تعمیر باتری، تعمیر سیستم لیفتراک، تعمیر شارژر باتری، تعمیر اکچویتور لیفتراک، جعبه فرمان ماشین، برد لیفتراک برقی، تعمیر سیستم های اینورتر، پمپ هیدرولیک، تعمیر برد کنترل و برد حرکتی و تعمیر درایور الکتروموتور، می شود.

گاها بنا به خواست مشتری، سیستم لیفتراک برقی به رتروفیت، تغییر می کند. در اکثر مواقع، اکچویتور، تعویض می شود و قطعه اورجینال جایگزین آن می گردد.

یکی از خدماتی که تعمیرکار بر روی لیفتراک برقی دوو دوسان، انجام می دهند، عیب یابی بردهای پیشرفته SMD، می باشد. گاها به خواست مشتری، سیستم هیدرولیک جایگزین سیستم فرمان برقی EPS، می گردد تا راننده لیفتراک برقی، آزادتر رانندگی کند. تعمیر لیفتراک برقی دوو دوسان، با متد تغییر سیستم، همراه است و از این رو، نمایندگی ها موظف به ارائه قطعات اورجینال و اصل، هستند.

تعمیرات لیفتراک دیزلی

تعمیرکار لیفتراک دیزلی دوو دوسان، می بایست دانش کافی به لیفتراک دیزلی را داشته باشد. تعمیرکار باید با استفاده از لوازم و قطعات یدکی اورجینال و اصل، کیفیت و عملکرد لیفتراک را حفظ کند. چرا که تعمیر غیراصولی و غیراستاندارد لیفتراک دیزلی، موجب افت کارایی این نوع ماشین آلات صنعتی می شود. این گونه لیفتراک به درستی کار نخواهد کرد و عملا از رده خارج می شود.

تعمیرات لیفتراک دیزلی دوو دوسان

تعمیرات لیفتراک دیزلی دوو دوسان، شامل تعمیر انواع الحاقیه های لیفتراک، تعمیر دیفرانسیل، تعمیر رادیاتور، موتور لیفتراک، سیم کشی برق موجود در لیفتراک، تعمیر سیستم هیدرولیک و تعمیر قطعات آسیب دیده، می شود.

علاوه بر این ها، تعویض روغن موتور، گیربکس، هیدرولیک و دیفرانسیل، تعویض فیلتر هیدرولیک، فیلتر روغن ترمز و فیلتر گازوئیل لیفتراک دیزلی، در دستور کار هر تعمیرکار ماهری، قرار دارد. گاها قطعات آسیب دیده در صورت لزوم، با جوشکاری، تعمیر می شوند و در برخی موارد که قطعه قابل تعمیر نیست، با قطعه یدکی اورجینال، تعویض می شوند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

نوع سوم لیفتراک دوو دوسان، لیفتراک دوگانه سوز می باشد که در بازار با نام لیفتراک هیبریدی، هم می شناسند. تعمیرات تخصصی لیفتراک دوگانه سوز دوو دوسان، شامل تعمیر کامل موتور (در هر حجم و با هر تعداد سیلندری)، تعمیر گیربکس (با هر تکنولوژی ساختی)، تعمیر سیستم سوخت رسانی (چه بنزینی و چه گاز طبیعی)، تعمیر کاربراتور و انژکتور، تعمیر مشکلات سیم کشی (چه جزئی و چه کلی)، استارت، دینام، باتری، تعمیر سیستم برقی لیفتراک و تعمیر مشکلات شاخ و دکل، می شود.

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی لیفتراک دوگانه سوز دوو دوسان فقط محدود به موارد ذکر شده، نمی باشد، بلکه شامل تعمیر گیربکس های اتوماتیک و دستی، هم می شود. از طرفی، رفع ایرادات شاسی، دکل، ترمز، چرخ ها و پدال ها، می شود.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان، محدود به موارد ذکر شده، نیست. رفع ایرادات هیدرولیک فرمان، شامل تقویت فشار hyd لیفتراک، تنظیمات کورس فرمان، تعویض شیلنگ های هیدرولیک و تعمیر جک ها، می شود. گاها هم به تعمیر شیر کنترل و تراشکاری و آهنگری اکسل عقب، بستگی دارد که بسته به تشخیص تعمیرکار می باشد.

صافکاری لیفتراک

گاها افراد با هدف صافکاری بدنه لیفتراک دوگانه سوز دوو دوسان، رفع روغن ریزی، رفع نشتی سوخت هیدرولیک، تعمیر نشتی گیربکس و دیفرانسیل، به نمایندگی های دوو دوسان، مراجعه می کنند. هدف اصلی از مراجعه به نمایندگی ها، بهره مندی از قطعات اورجینال و خدمات پس از فروش لیفتراک، می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا