021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نحوه ی خرید لیفتراک سپاهان

نحوه ی خرید لیفتراک سپاهان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2693

خرید لیفتراک سپاهان از نمایندگی

یکی از برندهای داخلی تولیدکننده و سازنده ی داخلی ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات سنگین اعم از لیفتراک، شرکت سپاهان می باشد. برند سپاهان از مطرح ترین و معتبرترین برندهای داخلی به شمار می رود. لیفتراک های ساخته شده در کمپانی سپاهان، ظرفیت های منحصر به فردی دارند که این ظرفیت بین 2 تن تا 32 تن، متغیر می باشد.

لیفتراک های تولید شده در کمپانی سپاهان همانند سایر لیفتراک های تولید شده، به چند صورت هستند که شامل لیفتراک گازی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی، می شوند. لیفتراک گازی سپاهان، با سوخت گاز مایع، کار می کند. لیفتراک دوگانه سوز سپاهان، با دو سوخت بنزین و گاز، انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. لیفتراک دیزلی با گازوئیل، کار می کند و منبع تامین انرژی لیفتراک برقی، باتری می باشد.

جهت خرید لیفتراک از نمایندگی

جهت خرید لیفتراک سپاهان، می توانید از طریق نمایندگی های سپاهان، اقدام کنید. شرکت سپاهان با به بهره مندی از متخصصان جوان ایرانی، موفق به تولید مدل های مختلف لیفتراک، شده اند. بسیاری از افراد با شنیدن نام سپاهان، تعجب می کنند، ولی با جرات می توان گفت که ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری تولید شده در کمپانی سپاهان، از نظر کیفیت، مشابه برندهای خارجی و وارداتی، می باشند.

از این رو، با خرید لیفتراک سپاهان، می توان به پیشرفت این برند، کمک کرد. محصولات تولید شده در کمپانی سپاهان، همگی با کیفیت و مقرون به صرفه هستند که مطابق با استانداردهای روز دنیا، تولید شده اند.

خرید لیفتراک سپاهان

چرا برند سپاهان را انتخاب کنیم؟

برای خرید لیفتراک سپاهان، شما به عنوان خریدار، فقط یک سوم قیمت لیفتراک های وارداتی و خارجی را پرداخت می کنید. شرکت سپاهان، در ازای خرید هر مدل لیفتراک، ضمانت نامه ای را خدمت مشتری ارائه می کند که این ضمانت نامه و گارانتی، معتبر است.

برخی از برندهای وارداتی و خارجی، به دلیل تحریم ها، در ایران فعالیت ندارند و یا فعالیت محدودی دارند، از این رو، در صورت بروز هرگونه مشکل در لیفتراک های خارجی، پشتیبانی این قطعات ضعیف است. از این جهت، برندهای ایرانی، بهتر هستند و چون تمام این کمپانی ها در داخل کشور هستند، به راحتی می توان از ضمانت نامه آن ها، بهره مند شد و از پشتیبانی کمپانی، استفاده کرد.

جهت خرید لیفتراک سپاهان، می توانید به نزدیک ترین نمایندگی، مراجعه کنید و با دریافت مشاوره از کارشناسان نمایندگی ها، بهترین محصول مد نظر خود را انتخاب کنید. در نمایندگی ها، تمام محصولات تولید شده، اعم از لیفتراک گازی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی، موجود هستند.

ویژگی های لیفتراک سپاهان

1- پشتیبانی انواع مدل های لیفتراک سپاهان از موتور فوق العاده قوی، از مزایای این نوع ماشین آلات صنعتی، به حساب می آید. از طرفی، سرعت عمل ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبارداری تولید شده در برند سپاهان، فوق العاده بالا است.

2- تولید انواع مدل های لیفتراک اعم از لیفتراک گازی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک دیزلی و لیفتراک برقی، در تولیدات این کمپانی به چشم می خورد که همگی مطابق با آخرین فناوری روز دنیا، تولید شده اند.

3- در عین این که لیفتراک سپاهان در هنگتم جابه جایی کالا و بار، سرعت و شتاب بالایی دارد، آلودگی صوتی و زیست محیطی کمی را تولید می کند.

4- قیمت ارزان و پایین لیفتراک ها، به معنای پایین بودن کیفیت محصولات تولید شده، نیست، بلکه تمامی قطعات و اجزا، باکیفیت بالایی تولید شده اند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا