021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین مرکز تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

بهترین مرکز تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2893

آلفا ماشین به عنوان شرکت پیشرو در تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک تمام نیازهای کاربران در این خصوص را برطرف خواهد کرد. تعمیرات لیفتراک به واسطه ی فناوری به کار رفته در آن ها باید تحت نظر یک فرد متخصص و در یک کارگاه تخصصی انجام پذیرد.

لیفتراک ها امروزه با طرح های مختلف و با فناوری بسیار پیچیده توسط کمپانی های قدرتمندی در بازار ارائه می شوند. بالا رفتن رقابت برای تولید و عرضه ی این نوع ماشین به گونه ای بوده که بزرگترین شرکت های ساخت ماشین آلات امروزه روی به ارائه ی پیشرفته ترین لیفتراک ها آورده اند. ما با جذب اساتید و مهندسین این صنعت و با در اختیار داشتن قطعات اورجینال انواع لیفتراک ها خدمات مورد نیاز را به شما کاربران عرضه خواهیم کرد.

انواع لیفتراک

لیفتراک یک ماشین ویژه ی حمل و نقل کالاها در بنادر، اسکله های باربری و صنعت ساخت و ساز است. این نوع ماشین بیشتر جهت حمل و نقل اجسام در فواصل نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد. لیفتراک ها در انواع مختلف توسط شرکت های بزرگ دنیا امروزه طراحی می شوند. هر کدام از لیفتراک ها به تناسب مکان مورد استفاده کارایی مختلفی از خود ارائه می دهند.

لیفتراک های برقی به واسطه ی تولید نکردن آلایندگی و همچنین موتور با ضریب اطمینان بالا بیشتر جهت استفاده در انبارهایی که نباید آلودگی در آن ها ایجاد شود مورد استفاده قرار می گیرند. این لیفتراک ها با قدرت کم و قیمت مناسب از محبوب ترین لیفتراک ها جهت خرید هستند.

لیفتراک های دوگانه سوز – گازسوز با مصرف LPG معمولا دارای قدرت متوسط و بدون ایجاد هیچ گونه آلایندگی هم برای انبارها مفید است و هم جهت کار در بندر ها.

لیفتراک های دیزلی که از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند جهت انجام کارهای سنگین می توانند بسیار موثر باشند. این نوع لیفتراک به جهت ایجاد آلایندگی گزینه ی مناسبی جهت کار در انبارها نخواهند بود.

ما در مرکز آلفا ماشین به شما انواع تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک های مختلف و ساخته شده توسط برندهای مختلف را ارائه خواهیم داد.

مرکز تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

انجام تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

لیفتراک ها معمولا به دلیل فشار بالایی که به آن ها وارد می شود با خرابی خصوصا در خصوص بالابر مواجه می شوند. هیدرولیک، گیربکس و اکسل لیفتراک ها نیز باید فشار بالایی را تحمل کنند. از این رو احتمال خرابی در این نواحی لیفتراک ها نیز زیاد است.

خدمات ارائه شده در مرکز خدمات لیفتراک ها باید به گونه ای باشد که با کیفیت ترین قطعات جایگزین قطعات موجود شود. یکی از دغدغه های اکثر کاربران پیدا کردن قطعات با کیفیت اورجینال برای لیفتراک های خود است. چنانچه لیفتراک شما با مشکل مواجه شد نیاز است که با بررسی توسط فرد متخصص تعمیر و در صورتی که نیاز باشد قطعه ی مورد نظر تعویض شود.

نگهداری و سرویس لیفتراک نیز از کارهایی است که می تواند به بالا رفتن عمر لیفتراک کمک شایانی کند. تمام این خدمات در مرکز تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک، شرکت آلفا ماشین انجام می پذیرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا