021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مزایای خرید لیفتراک

مزایای خرید لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1797

لیفتراک چیست و برای چه کاربردی طراحی شده است؟

همه انواع کامیون برای همه کاربردها مناسب نیستند. در واقع اگر قصد جابجایی و بلند کردن یک محصول را دارید، باید تمامی جوانب را بسنجید و خرید لیفتراک را با دقت بالا انجام دهید. با لیفتراک مناسب می توانید در زمان صرفه جویی کنید و خطر حوادث ناشی از کار را کاهش دهید. به همین دلیل است که اطلاع از ویژگی های انواع لیفتراک شما را در خرید هرچه بهتر یاری می رساند. از طریق تجزیه و تحلیل ویژگی ها و مزایای آن، شما قادر خواهید بود تعیین کنید که کدام یک مورد مناسب است و به وسیله آن می توانید جابجایی بار را با سهولت بیش تری انجام دهید.

اصولا لیفتراک ها به مدل های متنوعی تقسیم بندی می شوند. هرکدام از انواع لیفتراک، براساس قیمتی که دارند، ویژگی هایی مانند قدرت، سرعت، میزان تحمل بار و ... را از آن خود کرده اند. بعضی از لیفتراک ها به گونه ای طراحی شده اند که بارها را سریعتر از حد معمول بلند می کنند.

1.    لیفتراک های دستی

لیفتراک دستی نوعی کامیون است که برای استفاده روزمره ایده آل است. استفاده ساده و آسان برای بارگیری، تخلیه و آماده سازی سفارش. با اثرات زیست محیطی بسیار پایین از اصلی ترین ویژگی های این لیفتراک است.

2.    لیفتراک های برقی

یک لیفتراک برقی به طور ویژه برای جابجایی محصولات و کالاها در اکثر فروشگاه ها و انبارها طراحی شده است. با خرید لیفتراک برقی مناسب، بدون اینکه آسایش کارکنان خود را به خطر بیندازید، کارآمد و ایمن کار خواهید کرد. به طور کلی لیفتراک برقی نوعی لیفتراک ساده است که معمولا توسط شرکت های کوچک خریداری می شود.

خرید لیفتراک

دلایل استفاده از انواع لیفتراک

مسلم است که هر مجموعه، هدف خاصی از خرید لیفتراک دارد. گاهی اوقات یک شرکت تولیدی کوچک، به علت کمبود فضا نیاز به تهیه لیفتراک دستی کوچک دارد. برعکس یک مجموعه و کارخانه بزرگ، به منظور سهولت در جابجایی، نیاز به لیفتراک های تخصصی و حرفه ای پیدا می کند.

لیفتراک متعادل کننده مناسب ترین نوع کامیون برای کارهایی است که نیاز به جابجایی بارهای سنگینی دارند که به دقت بیش تری نیاز دارند. آنها برای ظرفیت های بین 1 تا 60 تن تولید می شوند و می توانند تا 7 متر ارتفاع داشته باشند. آنها را می توان بسته به نوع زمین به تایرهای مختلفی مجهز کرد و بنابراین می توان از آنها در داخل و خارج از کارخانه استفاده کرد. در ادامه، دلایل استفاده از این لیفتراک را بیان می کنیم:

- یکی از اصلی ترین دلایل خرید لیفتراک و استفاده از آن، بهره مندی از همه ویژگی هایی است که به همراه دارد. یک لیفتراک همه کاره است و از آن برای بارگیری و تخلیه کالا، حمل و نقل به خطوط تولید، انبارکردن، آماده سازی سفارش و ... استفاده می کنند.

- کامیون های ضد تعادل می توانند با انواع مختلف انرژی کار کنند، آنها می توانند الکتریکی یا احتراق داخلی (LPG، دیزل یا بنزین) باشند.

- کامیون های ضد تعادل احتراق داخلی عمدتاً برای استفاده در فضای باز کاربرد دارند. آنها به طور ویژه برای کارهای سنگین طراحی شده اند، به لطف قدرت زیادشان، پایداری بی نظیر، بهره وری استثنایی و دید کامل را ارائه می دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا