021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکات مهم فروش لیفتراک کوماتسو

نکات مهم فروش لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1818

فروش لیفتراک کوماتسو

در خصوص بحث فروش لیفتراک کوماتسو باید اذعان کنیم که کمپانی کوماتسو مدل های مختلفی از لیفتراک را به بازار عرضه کرده است. در واقع خریداران در هنگام خرید لیفتراک کوماتسو حتماً باید مصارف خود را مشخص کنند و لیفتراکی را تهیه نمایند که دقیقاً قادر باشد در مراکز تولیدی و یا کاری آنها مفید باشد. همانطور که گفته شد امروزه کمپانی کوماتسو مدل های مختلفی از لیفتراک را تولید می کند، این مدل ها عبارت است از:

  1. لیفتراک دیزلی
  2. لیفتراک برقی
  3. لیفتراک دوگانه سوز.

فروش لیفتراک کوماتسو مدل دیزلی

این لیفتراک دارای خصوصیت های منحصر به فردی می باشد، در واقع سوختی که برای این لیفتراک استفاده می شود به مصارف و مکان مورد نظر بستگی دارد. البته عموماً سوخت این لیفتراک ها گازی یا فسیلی می باشد. همانطور که می توان حدس زد این دستگاه را برای مکان های بسته نمی توان استفاده کرد و در واقع باید در مراکز باز و محیط‌ های آزاد از آن بهره گرفت. کارایی این دستگاه فوق العاده بالا می باشد و اتاقک اپراتور بسیار بزرگ و جادار است. لیفتراک های دیزلی عموماً در تناژ متعددی ساخته می‌ شوند، این تناژ در لیفتراک ها عبارت است از:

  • ۱.۵ تن
  • ۲ تن
  • ۲.۵ تن
  • ۳ تن
  • و بالای ۳ تن.

لیفتراک کوماتسو

فروش لیفتراک کوماتسو مدل برقی

این لیفتراک به واسطه کوچک بودن، عدم تولید آلودگی و صدای کم بیشتر برای محیط های سرپوشیده و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان مثال محیط هایی مانند انبار ها، فضاهای کوچک و سرپوشیده و غیره.

همانطور که می توان حدس زد هزینه های بسیار پایینی در خصوص سوخت این لیفتراک متوجه مالکین آن می شود و در واقع لیفتراک به راحتی هزینه نخست خود را با این ویژگی جبران خواهد کرد. کار کردن و حرکت کردن با این لیفتراک بسیار راحت و آسان است.

فروش لیفتراک کوماتسو مدل دوگانه سوز

این لیفتراک در واقع یکی از لیفتراک های بسیار محبوب و پرفروش در سراسر جهان می باشد زیرا علاوه بر استفاده از انرژی برق می توان از سوخت گاز نیز برای آنها استفاده نمود، بنابراین دوگانه سوز بودن منبع انرژی این لیفتراک ها یک امتیاز ویژه برای مالکین آنها محسوب می‌ شود. عموماً به این دستگاه ها لیفتراک های هیبریدی نیز می گویند. معنی اصطلاح هیبریدی در واقع همان دوگانه سوز می باشد، یعنی منبع انرژی این دستگاه از دو نوع سوخت قادر است استفاده کند.

در نظر داشته باشید که یک مخزن ذخیره سوخت مایع در این لیفتراک ها نیز تعبیه شده است، بنابراین لیفتراک می تواند هر گاه که مخزن سوخت مایع آن به اتمام رسید با نیروی برق به کار خود ادامه دهد. به همین دلیل می توان در مدت زمان بیشتر و بدون صرف وقت برای سوخت گیری با لیفتراک کار نمود. بدیهی است که با این امتیازی که لیفتراک های کوماتسو دوگانه‌ سوز دارند از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر لیفتراک ها برخوردار می باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا