021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک کوماتسو برقی سری FB

لیفتراک کوماتسو برقی سری FB
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3864

لیفتراک کوماتسو برقی سری FB، یک محصول ایده آل با کارایی فوق العاده بالا  برای تمام صنایع است. هر کسب و کاری که به یک دستگاه مناسب برای حمل و نقل بار با وزن حدود ۲ تا ۳ تن نیاز داشته باشد، می ‌تواند از لیفتراک های کوماتسو برقی سری FB  استفاده کند. این ماشین ها به طور ویژه، تمام امکانات رفاهی و ایمنی را برای یک بارگیری عالی با سرعت و دقت بالا فراهم کرده‌اند. به دلیل اهمیت استفاده از لیفتراک کوماتسو برقی سری FB  در این مطلب به طور اختصاصی به تمام ویژگی ها و قابلیت های این ماشین بارگیری می پردازیم.

نحوه ارائه مطالب به این صورت است که در هر قسمت، مشخصات فنی لیفتراک های کوماتسو برقی معرفی می شود و سپس به تشریح زیر شاخه های آن می پردازیم. اگر قصد خرید یک دستگاه برقی مجهز و کامل را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو برقی سری FB

لیفتراک کوماتسو برقی سری FB

لیفتراک کوماتسو برقی سری FB
 

1-شرایط اقتصادی و زیست محیطی:
-لیفتراک کوماتسو برقی FB با کاهش حداکثر ۲۰ درصد مصرف انرژی تا مدت‌های طولانی قادر است به کار خود با راندمان بالا ادامه دهد.
-مجهز به موتور قدرتمند با عملکرد بالا
-دارای سیستم کنترل برای کاهش مصرف سوخت
-مجهز به سیستم های متعادل کننده دستگاه لیفتراک

2-ایمنی و اطمینان پذیری:
-مجهز به بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب
-مجهز به موتور قدرتمند و ایمن با عدم نفوذپذیری ذرات گرد و غبار و رطوبت به داخل قطعات موتور
-آب بندی کامل اجزا
-فاصله استاندارد میان دو محور چرخ در لیفتراک کوماتسو
-سیستم سنجش حضور اپراتور در کابین لیفتراک
-مجهز به سیستم های هشدار دهنده پارک لیفتراک یا ترمز

3-امکانات بارگیری - رفاهی:
-مجهز به سیستم هشدار
-دارای فرمان هیدرولیکی قدرتمند برای مانور سریعتر
-کابین راننده مجهز به سقف محافظ پلاستیکی برای جلوگیری از نفوذ آب هنگام بارندگی
-قابلیت قفل گذاری بر روی لیفتراک کوماتسو برای جلوگیری از دسترسی افراد متفرقه
-اهرم ها و دکمه های کنترلی پیشرفته برای هدایت دستگاه

لیفتراک کوماتسو برقی سری FB
لیفتراک کوماتسو برقی سری FB

 مزایای خرید لیفتراک کوماتسو برقی سری FB

با توجه مشخصات کلی که در قسمت قبلی مطرح شدندن، اولین و مهم ترین ویژگی که خرید لیفتراک کوماتسو برقی برای مشتریان فراهم می کند، کاهش مصرف سوخت است. هر دو سری لیفتراک با ظرفیت بارگیری 5/2 و 3 تن، تا حداکثر ۲۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و این عامل موجب کاهش مصرف سوخت و در نتیجه، کاهش هزینه ها می شود. 

لیفتراک کوماتسو برقی سری FB

لیفتراک کوماتسو برقی سری FB

موتور لیفتراک کوماتسو در قسمتی قرار گرفته است که از نظر تعادل دستگاه در بهترین حالت قرار گیرد. وزن موتور و وزن چنگال ها به طور متعادل در کل لیفتراک گسترده شده است؛ به همین دلیل لیفتراک به راحتی می تواند روی سطوح شیب دار حرکت کند و یا توقف نماید

با توجه به اینکه اهمیت بارگیری و حمل و نقل کالاها با ایمنی بالا در کارخانه، مورد نظر است، کابین لیفتراک کوماتسو برقی سری FB  مجهز به صفحه نمایشگر ال ای دی می باشد که از طریق آن اپراتور می تواند به تمام وضعیت های دستگاه دسترسی داشته باشد. کار کردن با این صفحه نمایشگر بسیار ساده است. اطلاعاتی نظیر میزان شارژ باتری لیفتراک برقی، سرعت حرکت، سیستم های هشدار، مسیر، زمان کارکرد، شرایط موتور و نظایر اینها را می توان از طریق صفحه نمایشگر کنترل نمود.

زمانی که اپراتورلیفتراک کوماتسو برقی سری FB  قبل از آغاز به کار، لیفتراک را از لحاظ تمام شرایط بازرسی می‌کند باید اطلاعات را در چک لیست مربوطه وارد کند؛ در این صورت از بروز حوادث احتمالی جلوگیری خواهد شد. در هر صورت زمانی که نیاز به شارژ باطری لیفتراک احساس شود باید نسبت به این کار اقدام نمود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا