021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک در کشور

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک در کشور
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3433

بسیاری از ما در هنگام بروز مشکلی در لیفتراک خود، این تجربه ترسناک را داشته ایم، که احساس می کنیم خرابی ها ممکن است هزینه بر باشد و از مراجعه به مراکز تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک در روزهای اول خودداری می کنیم، اما تجربه نشان داده است که مراجعه در روزهای اول می تواند از خرابی های بزرگتر جلوگیری کند و هزینه ها را به شدت کاهش دهد.

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک در ایران همراه با سرویس به موقع چ بهترین راه برای افزایش عمر دستگاه شما و جلوگیری از تعمیرات و خرابی های پرهزینه است. با این حال، حتی بستن یک قرارداد با یک مرکز متخصص تعمیر و نگهداری نیز از بروز هرگونه مسئله جلوگیری نخواهد کرد. وقتی مشکلی پیش آمد، باید بدانید که چگونه عیب یابی کنید و سریعترین و مطمئن ترین تعمیر لیفتراک را انجام دهید. برای کمک به شروع کار، در اینجا چند نکته در مورد تعمیر لیفتراک و عیب یابی آورده شده است.

هنگامی که اپراتور شما در ابتدای شیفت کاری به شما مراجعه می کند و به شما می گوید که فرمان لیفتراک روی یکی از لیفتراک های شما کمی کند کار می کند، امیدوار باشید که لیفتراک تا پایان روز بتواند کار کند، وسوسه انگیز است. با این حال، نادیده گرفتن مشکلات احتمالی دستگاه می تواند منجر به یک حادثه فاجعه بار باشد. به عنوان مثال، اگر فرمان لیفتراک به طور کامل کار نکند و خراب باشد، ممکن است در نهایت با خسارت جدی به اموال مواجه شوید و یا به کارکنان خود  آسیب برسانید.

اولین قدم در در هنگام خرابی و  تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک، خارج کردن دستگاه از سرویس است. مقررات OSHA در بسیاری از شرایط، از جمله شرایط به ظاهر بی ضرر، مانند از دست دادن لاستیک می گوید که ایمنی بهتر از تأسف است، پس تا حادثه ای بد در کارتان پیش نیامده بهتر است به مراکز معتبر تعمیرات لیفتراک مراجعه کنید.

 تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

تشخیص علت خرابی لیفتراک توسط تکنسین های آموزش دیده؟

بدون ارزیابی لیفتراک ها در محل توسط یک تکنسین واجد شرایط، این احتمال وجود دارد که شما نتوانید علت دقیق مشکل لیفتراک خود را مشخص کنید. با این حال، باید بتوانید مسئله اساسی را بر اساس عملکرد لیفتراک شناسایی کنید. دانستن اینکه مشکل اساسی لیفتراک شما چیست، می تواند به شما کمک کند تا با تکنسین ارتباط واضح تری داشته باشید و ایده بهتری از نوع تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک به شما ارائه دهد.

قبل از تماس با تکنسین خود برای تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک، باید اطلاعات سیستم خود را بلد باشید. این اطلاعات به تکنسین شما کمک می کند نوع دقیق دستگاهی را که نیاز به تعمیر دارد شناسایی کند و همچنین به آنها امکان می دهد تا تاریخچه تعمیر و نگهداری لیفتراک دستگاه شما را به دست آورند. به طور خاص، باید مدل و شماره سریال لیفتراک خود را پیدا کنید. همچنین، شما باید جزئیات مربوط به مشکلات گذشته دستگاه، تاریخچه تعمیر و نگهداری و مسئله فعلی را به تکنسین ارائه دهید. هرچه تکنسین آگاهی بیشتری داشته باشد، تشخیص مشکل و انجام تعمیر صحیح لیفتراک برای او آسان تر خواهد بود.

 

https://vbarequipment.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا