021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

استاکر برقی - استاکر برقی - قسمت سوم

استاکر برقی - قسمت سوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3739

استاکر برقی، دستگاهی ایده آل برای حمل و نقل کالاهای بسته بندی شده در فروشگاه ها یا انبارهای کوچک می باشند. این دستگاه ها جایگزین روش های سنتی جا به جایی بار در انبارها هستند. هدایت و کنترل استاکر برقی بسیار ساده است و کارکردن با آن نیاز به مهارت خاصی ندارد. این تجهیزات در برندهای متنوع در بازار موجود هستند که برای خرید آن ها می توان به نمایندگی های معتبر فروش انواع استاکر مراجعه نمود.
استفاده از یک استاکر برقی که متناسب با نوع کسب و کار شما باشد نه تنها موجب سرعت بخشیدن به امور انبارداری می شود بلکه امنیت بار و همچنین کارگران را نیز تأمین می کند. کارخانه های تولید کوچک که حجم محصولات آن ها کم است تمایل دارند از یک استاکر برقی برای جا به جایی بار استفاده کنند. خرید تجهیزات بارگیری نظیر لیفتراک ها برای این نوع کاربری، مقرون به صرفه نیست.


مزیت های استفاده از استاکر برقی در انبارداری چیست؟

علاوه بر استاکر برقی، تجهیزات متنوع دیگری در بازار موجود هستند که برای حمل و نقل بار با وزن حداکثر 1 تن مناسب می باشند. پالت تراک ها و بالابرها دو نوع رایج این تجهیزات هستند اما دستگاه های استاکر برقی از محبوبیت ویژه ای در صنایع برخوردار می باشند.
حمل و نقل ایمن بار، کنترل آسان، امکان حرکت در محیط های کم وسعت، تنوع کاربری و تجهیزات ساده، مهم ترین مزایای انواع استاکر برقی هستند. استاکر برقی از نیروی باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می کند بنابراین نگهداری و شارژ به موقع باتری دستگاه می تواند طول عمر آن را افزایش دهد.


ویژگی های فنی دستگاه استاکر برقی چیست؟

همانند سایر تجهیزات باربری، استاکر برقی نیز از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. هر کدام از این بخش ها یک وظیفه معین بر عهده دارند. استاکر برقی مجهز به یک دسته یا اهرم کنترل است که دکمه های تنظیمات و هدایت دستگاه بر روی آن تعبیه شده اند. به منظور بالا بردن یا پایین آوردن کالا می توان از قسمت مخصوص روی اهرم استفاده کرد.
اپراتور استاکر برقی موظف است در هر دوره، میزان شارژ باتری دستگاه را کنترل کند؛ چنانچه به طور تصادفی شارژ باتری تمام شود، به راحتی می توانید آن را شارژ کرده و به بارگیری خود ادامه دهید. از این دستگاه می توانید در تمام موقعیت های کاری، حتی در راهروی اداره ها یا فروشگاه های زنجیره ای بسیار بزرگ استفاده کنید.
استاکر برقی با استفاده از فناوری های روز دنیا و مطابق با اصول مهندسی طراحی و تولید می شود. طراحی بسیار ساده اما کاربردی این دستگاه، استفاده از آن را برای افراد تسهیل نموده است. انواع استاکر برقی به تعمیرات اساسی نیاز ندارد و هزینه تعمیرات و نگهداری آن بسیار پایین است. شاخک های استاکر برقی از فولاد مقاوم ساخته شده اند و تحمل وزن کالاها را داشته و از واژگونی آن ها جلوگیری می کنند.


چگونه یک استاکر برقی خریداری کنیم؟

پس از آنکه مشخصات انواع استاکر برقی را به خوبی مطالعه کردید، نوبت به انتخاب یکی از مدل های این دستگاه ها می رسد. بهترین راه برای خرید استاکر برقی، مراجعه به نمایندگی های معتبر فروش این تجهیزات است. یک مرکز نمایندگی وظیفه دارد مشتریان را در انتخاب یک دستگاه مناسب راهنمایی کند. شرکت آلفا ماشین با تکیه بر دانش تخصصی و به کار گیری کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش انواع استاکر برقی به خریداران گرامی می باشد.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا