021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک صفر

خرید لیفتراک صفر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5929

 ظرفیت های لیفتراک برای بارگیری، از 1 تن تا 50 تن متغیر است. تولید کنندگان ماشین های صنعتی و تجهیزات انبارداری بر حسب نیاز مشتری های خود، انواع لیفتراک را تولید می کنند. معمولاً لیفتراک هایی که در وزن های بالاتر از 15 تن در بازار وجود دارند، طبق سفارش مشتری و کاربردهای خاص تولید شده اند. لیفتراک ها در انواع مختلف لیفتراک برقی، دیزلی، دوگانه سوز و لیفتراک گازی در بازار موجود هستند. هر کدام از این لیفتراک ها، ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

چگونه می توان برای خرید لیفتراک صفر اقدام کرد؟

لیفتراکی که برای اولین بار در یک کارخانه تولید می شود، لیفتراک صفر نام دارد. قیمت لیفتراک های صفر به عوامل مختلفی بستگی دارد. مشخصات فنی لیفتراک صفر، حداکثر ظرفیت بارگیری آن، قابلیت های ویژه و امکانات جانبی دستگاه و همچنین امکان اتصال الحاقیه بر روی لیفتراک، از عوامل مهمی هستند که در قیمت یک لیفتراک صفر تأثیر دارند. شرکت سازنده لیفتراک، تمام این عوامل را بررسی می کند و قیمت نهایی این دستگاه را به بازار اعلام می نماید.
برای خرید لیفتراک صفر به دو صورت می توان اقدام کرد. اول اینکه، میتوان لیستی از شرکت های سازنده لیفتراک را تهیه نمود و سپس برند لیفتراکی را که مورد نظر است انتخاب کرد و پس از بررسی امکانات آن، در نهایت یک مدل از این دستگاه را از شرکت تولید کننده خریداری نمود. در این نوع خرید، یک مشکل جزئی وجود دارد؛ بسیاری از تولید کنندگان لیفتراک، دستگاه های خود را به صورت تک به مصرف کنندگان نمی فروشند. بلکه در نقاط مختلف جهان، شعبه ها و نمایندگی های معتبر تأسیس می کنند و از آن طریق سفارشات خرید را به ثبت می رسانند. بنابراین خرید لیفتراک صفر به صورت تکی از یک شرکت بزرگ، کاری دشوار است.
برای حل این مشکل راه دوم پیشنهاد می شود؛ خرید لیفتراک های صفر از نمایندگی های معتبر فروش انواع برند لیفتراک می تواند راه بسیار خوبی برای تهیه این دستگاه صنعتی باشد. نمایندگی های لیفتراک کوماتسو، اشتیل، بیگ جویی، هیوندا، تویوتا، زوم لاین و ... در نقاط مختلف جهان و همچنین کشور ایران وجود دارند و مدیران کارخانه ها، انبارها و صنایع مختلف می توانند برای خرید لیفتراک صفر از این طریق اقدام کنند.

لیفتراک صفر با لیفتراک کارکرده چه تفاوتی دارد؟

اگر مدیر یک کارخانه، بودجه مشخصی را برای لیفتراک تعیین کرده باشد و آن بودجه به میزان قابل توجهی کافی باشد، می تواند یک لیفتراک صفر خریداری کند. برخی از صنایع تمایل دارند در هزینه های خود صرفه جویی کنند و به جای خرید یک لیفتراک نو، یک  دستگاه لیفتراک کارکرده یا دست دوم خریداری کنند.
لیفتراک های نو و کارکرده در بسیاری از موارد با یکدیگر متفاوت هستند. لیفتراک دست دوم با مشکلاتی نظیر عدم کارایی باتری، تولید آلودگی، عدم کارکرد در سطو شیب دارد، تولید سر و صدا در هنگام بارگیری، آسیب دیدگی لاستیک ها و ... را در پی دارد. لیفتراک های دست دوم، در مدت زمان های طولانی به کار گرفته شده اند و زمانی که شخصی قصد دارد برای بار دوم آن را خریداری نماید، این مسأله مطرح می شود که آیا اپراتور قبلی دستگاه، به شیوه صحیح از آن استفاده کرده است یا نه و آیا از لیفتراک به خوبی محافظت شده است یا خیر؟! در صورتیکه تمام مشکلات فوق در مورد یک لیفتراک صفر وجود نخواهد داشت. بنابراین لازم است قبل از خرید یک لیفتراک، تمام جوانب فنی و کاربری آن به خوبی مشخص شود تا از بروز هر گونه اختلال در عملیات بارگیری جلوگیری گردد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا