021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

مرکز خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2787

شناخته شده ترین ماشین در حمل و نقل کالاها خصوصا در بنادر تجاری، انبارها و ساخت و ساز، لیفتراک است. لیفتراک یکی از تخصصی ترین ماشین آلات در بین ماشین های صنعتی است. از این رو خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک باید زیر نظر افراد متخصص و در یک مرکز نمایندگی رسمی انجام پذیرد. فنی و تخصصی بودن این نوع از ماشین آلات صنعتی موجب شده که خرید لیفتراک بدون دانش فنی و نداشتن اطلاعات کافی افراد را با مشکلاتی در ادامه مواجه کند. آلفا ماشین انواع لیفتراک های نو و کارکرده را در برندهای مختلف برای شما در دسترس قرار داده است.

معرفی لیفتراک

لیفتراک به عنوان یک ماشین سبک با قابلیت حمل و نقل کالاها و بسته های نیمه سنگین در فواصل کوچک، یک ماشین پر استفاده در بندرگاه، انبارها و همچنین ساخت و ساز است. لیفتراک ها با مدل های مختلف و قدرت های مختلف در حمل و نقل و بالا بردن توسط بزرگترین کمپانی های ساخت ماشین آلات صنعتی تولید و روانه ی بازار می شود. لیفتراک ها در انواع مختلفی چون دوگانه سوز – گاز سوز، دیزلی و برقی ( الکتریکی ) برای کاربران این حوزه در دسترس هستند.

هر کدام از لیفتراک ها بسته به نیاز شما قابلیت های خاصی را خواهند داشت. لیفتراک های دیزلی با قدرت بسیار بالا و ویژه ی کارهای سنگین در بندرگاه برای حمل و نقل اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع لیفتراک به جهت ایجاد آلایندگی در انبارهایی که نباید آلایندگی در آن ها وجود داشته باشد میسر نیست.

لیفتراک های الکتریکی نیز با موتوری که ضریب اطمینان بسیار بالایی از خود ارائه خواهند داد بدون ایجاد آلایندگی قابلیت کار در هر شرایطی را دارند. استفاده از لیفتراک برقی در مکان هایی که نباید آلایندگی در آنها ایجاد شود می تواند بهترین گزینه باشد.
لیفتراک های دوگانه سوز – گازسوز نیز با قدرت بالایی که دارند مناسب برای انجام کارهای سنگین نیز هستند. مزیت لیفتراک گازسوز نسبت به لیفتراک دیزلی عدم ایجاد آلایندگی است.
خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک به دلیل تنوع و تخصصی بودن فناوری ساخت آن ها باید با دقت و تحت نظر افراد وارد به این امر انجام پذیرد.

خدمات مرکز خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

خدمات مرکز خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

مجموعه ی آلفا ماشین از همان ابتدای کار، هدف خود را جلب رضایت مشتریان و ارائه ی خدمات تخصصی به آن ها در جهت خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک قرار داده است. آلفا ماشین به دلیل اینکه نماینده رسمی اکثر کمپانی های ساخت لیفتراک در ایران است تمام خدمات و وسایل خود را بدون واسطه و به صورت اورجینال از شرکت های مورد نظر خریداری کرده و به بازار ایران وارد می کند.

خدمات تعمیرات نیز به واسطه ی حضور اساتید و متخصصین این امر در شرکت آلفا ماشین، به بهترین نحو انجام خواهد پذیرفت.

سخن پایانی

چنانچه قصد خرید، تعویض و یا تعمیر لیفتراک خود را دارید حتما این کار را تحت نظر یک نمایندگی رسمی خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک انجام دهید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا