021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک جک

معرفی نمایندگی لیفتراک جک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1132
برچسب ها

ماشین آلات صنعتی جک

برند جک فعالیت خود را از سال 2003 میلادی، در کشور چین، آغاز کرد. خودروسازی، ساخت ماشین آلات صنعتی اعم از لیفتراک و ساخت ماشین آلات سنگین حمل و نقل، از جمله تولیدات برند جک به حساب می آیند. از بین ماشین آلات صنعتی این برند، می توان به لیفتراک جک، بالابر جک، جک پالت، استاکر برقی و پالت تراک برقی، اشاره کرد.

لیفتراک تولید شده در کمپانی جک، انواع و اقسام گوناگونی دارد و شامل لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک گازی، می شود. لیفتراک ها با ظاهر و طراحی ظریف، قدرت و کیفیت بالایی دارند. تنوع انواع لیفتراک جک شامل لیفتراک 1 تنی، 2 تنی، 3 تنی، 4 تنی، 5 تنی، 7 تنی، 8 تنی، 10 تنی و 16 تنی، می شود.

برند جک

جک یک برند شناخته شده می باشد که در ایران، پرطرفدار است و متقاضی های بسیاری دارد. کارخانه های تولیدکننده برند جک در آسیا تاسیس شده و اصولا برای تولید ماشین آلات، از مواد اولیه در همین منطقه استفاده می شود. از این رو، به دلیل پایین بودن قیمت مواد اولیه و پایین بودن دستمزد کارگران کارخانه، قیمت محصولات تولید شده، نسبت به مشابه اروپایی و آمریکایی، پایین می باشد. کیفیت بالا، قیمت نسبتا پایین، خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی، موجب فروش گسترده محصولات جک شده است.

نمایندگی لیفتراک جک در ایران

نمایندگی لیفتراک جک

لیفتراک برقی جک

یکی از انواع مدل های موجود در نمایندگی لیفتراک جک در سراسر ایران، لیفتراک برقی می باشد. منبع تغذیه این نوع ماشین آلات صنعتی، باتری می باشد. از طرفی، لیفتراک برقی جک مجهز به سیستم بهینه سازی انرژی می باشد.

در صورت اتمام شارژ باتری، این امکان وجود دارد که باتری شارژ شود یا به وسیله ی باتری جدید جایگزین شود. قیمت این نوع لیفتراک جک، فوق العاده مقرون به صرفه است. مدل های لیفتراک برقی جک، شامل دو سری H و J می شود که ظرفیت آن ها بین 1 تن تا 8.1 تن، متغیر است. میزان تولید سر و صدای لیفتراک برقی، کم است و با محیط زیست، سازگار می باشد.

لیفتراک دیزلی جک

یکی دیگر از انواع مدل های لیفتراک که در نمایندگی لیفتراک جک، موجود می باشد، لیفتراک دیزلی است. منبع انرژی این نوع ماشین آلات دیزلی، از سوخت گازوئیل فراهم می شود. این تجهیزات قابلیت جابه جایی و حمل بار از 1 تن تا 16 تن را دارند. نیروی محرکه لیفتراک دیزلی جک توسط موتور، تامین می شود که با استانداردهای جهانی محیط زیست، مطابق می باشد.

از دیگر ویژگی های این نوع لیفتراک ها، می توان به گشتاور بالا، مصرف کم و سرویس آسان آن، اشاره کرد که در دو مدل J و H، روانه بازار شده است. اهرم ها و فرمان این مدل ها، مجهز به سیستم قدرتمند هیدرولیکی، می باشند.

لیفتراک گازی جک

این نوع لیفتراک ها با سوخت گاز مایع LPG، فعالیت می کنند و انرژی مورد نیاز خود را تامین می کنند. طراحی لیفتراک گازی جک قابلیت جابه جایی بار از 1 تن تا 8.1 تن، را فراهم کرده است و توصیه می شود در محیط های بسته، از تهویه مناسب استفاده کنید. از ویژگی های لیفتراک گازی جک، می توان به مصرف کم سوخت، تولید حداقل آلاینده، مخزن ایمن ذخیره گاز، آلودگی صوتی کمتر و پیمودن مسافت بیشتر در هنگام عملیات حمل بار، اشاره کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا