021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

بررسی تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3601

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

امروزه تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک ها به صورت حرفه ای انجام می شود، عموماً تعمیرگاه های مجاز و دارای اعتبار می توانند با ارائه به روز ترین فرآیند های تشخیص و تعمیر لیفتراک ها تمامی مدل های آن را تعمیر کنند. اساساً تعمیرگاه های مجاز قادر می باشند لیفتراک های دوگانه سوز، لیفتراک های برقی و لیفتراک های دیزلی را تعمیر کنند، در کنار این لیفتراک ها این مجموعه ها قادر می باشند تعمیرات انواع ماشین آلات انبارداری و تعمیر و نصب الحاقیه را نیز انجام دهند. عموماً نمایندگی های حرفه ای و دارای رزومه کاری طولانی دارای واحد های تعمیری متفاوتی می باشند، این واحد ها عبارت است از:

- بخش تعمیر هیدرولیک انواع لیفتراک

- بخش تعمیر الکترونیک انواع لیفتراک های برقی

- بخش تعمیر موتور های انواع لیفتراک های دوگانه سوز و دیزلی

- بخش نقاشی و تراشکاری لیفتراک ها و همچنین شاسی کشی و آهنگری آن ها.

بخش تعمیر هیدرولیک

این بخش از مراکز تعمیری در خصوص عیب یابی و تعمیر شبکه هیدرولیک ها در شیر های مکانیکی و برقی پمپ ها فعال می باشد، همچنین قادر هستند مدار های قدیمی هیدرولیک ها را با فناوری و نقشه های برقی روز دنیا جایگزین نمایند و آن ها را استاندارد سازی کنند و همچنین در این بخش فرمان های ناکارآمد و خشک را می توان با فرمان های هیدرولیک روان جایگزین کرد.

بخش تعمیر الکترونیک لیفتراک های برقی

در این بخش انواع تریستوری، کنتاکتوری و ترانزیستوری لیفتراک های برقی تعمیر می شود، همچنین دستگاه هایی که از فناوری المنتی-کنتاکتوری استفاده می کنند می توانند در این بخش آنها را با نصب جدید ترین درایو های هیدرولیک و حرکتی تعویض نمایند. در این صورت مصرف انرژی الکتریکی یا همان شارژ باتری تا حد بسیار زیادی پایین خواهد آمد. در نظر داشته باشید که این بخش قادر است با تحقیق کردن در خصوص بالا بردن عمر مفید المان های به کار گرفته شده در سیستم های لیفتراک تحقیقات جامعی انجام دهند و آنها را ارتقا دهند. از دیگر فعالیت هایی که در این بخش انجام می‌ شود می‌ توان به نور افزایی، سیم کشی های جدید، برقکاری و همچنین پیشرفته کردن سیستم های برقی در تمامی مدل های لیفتراک مقارن با استاندارد های جهانی اشاره کرد. البته این بخش انواع الکتروموتور های برقی در تمامی برند های لیفتراک را نیز تعمیر می کند.

انواع لیفتراک

بخش تعمیر موتور های دوگانه‌ سوز و دیزلی

عموماً این بخش تعمیرات موتور لیفتراک های مذکور را طوری انجام می دهد که بتوان از لیفتراک ها در ساعت های کاری طولانی و همچنین فشار های بالا استفاده کرد. در واقع تعمیرات به شکلی صورت می گیرند که ایراد موتور لیفتراک ها به طور قطع مرتفع شود.

بخش نقاشی تراشکاری لیفتراک یا و همچنین شاسی کشی و آهنگری تنها

تقریباً از عنوان این قسمت از مقاله می توان حدس زد که در این بخش از مرکز تعمیرات چه فرایند هایی صورت می گیرد، در واقع این بخش به وسیله استاد کاران زبده و بسیار حرفه ای ساپورت می شود. این افراد با بهره گیری از ابزارآلات و تجهیزات روز دنیا تمامی کار های این بخش را انجام می دهند، به طور مثال می‌ توان به بازسازی، ترمیم و بهینه کردن اکسل و متعلقات آن اشاره داشت. همچنین افرادی بسیار حرفه ای در خصوص نقاشی لیفتراک ها در سطح بسیار بالا، فرایند نقاشی لیفتراک ها را انجام می دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا