021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین انتخاب برای خرید لیفتراک چیست؟

بهترین انتخاب برای خرید لیفتراک چیست؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1939
برچسب ها

هنگام خرید لیفتراک لازم است دو مجموعه از معیارها را قبل از خرید مورد  بررسی قرار دهید. با اولویت بندی این دو گروه معیار ، می‏توانید مجموعه ای قوی و مطمئن از فاکتورها را هنگام انتخاب لیفتراک داشته باشید  که فراتر از مشخصات عمومی،  خدمات پس از فروش و ضمانت نامه ها هستند. این معیارها شامل:

  1. مشخصات عملیاتی لیفتراک: این مشخصات شامل سرعت چرخه کار، بهره وری انرژی، تولید گرما، بارگذاری احیا کننده، منحنی های قدرت، دید اپراتوري، ارگونومی نشستن هستند.
  2. تجزیه و تحلیل اجزا  لیفتراک:  تجزیه و تحلیل‏ها شامل تجزیه تحلیل سطح نگهداری، موتورها، انتقال، هیدرولیک، قطعات الکتریکی، چرخ و ترمز و  ویژگی های ایمنی لیفتراک است.

با بررسی و اولویت بندی این معیارها، می‏توانید هنگام خرید لیفتراک  لیستی از مشخصات لیفتراک مورد نظر خود داشته باشید.

 

برای چه محیطی قصد خرید لیفتراک دارید؟

محیط خاص کسب و کار شما اولین عاملی است که در خرید  لیفتراک تأثیرگذار است. لیفتراک در صدها هزار مشاغل در سراسر کشور و سراسر جهان استفاده می شود؛ بنابراین  برای خرید لیفتراک نیاز دارید بدانید لیفتراک را برای چه مکانی می‏خواهید. تعیین محل استفاده از لیفتراک مشخص می‏کند چه میزان کالا را برای چند ساعت می‏خواهید جابجا کنید. در ادامه به  متداول ترین محیط‏هایی که  لیفتراک استفاده می‎شود خواهیم پرداخت:

 

فعالیت‏های صنعتی:

هر محوطه صنعتی به نوعی از لیفتراک مجهز است. برخی از دستگاه ها بسیار بزرگ هستند و هزاران پوند وزن دارند و باید بلند شوند. صنایع نفت ، گاز ، معدن و چوب بدون وجود  لیفتراک توقف قرار دارند.

 

اماکن ساختمانی:

لیفتراک‏ها در اماکن ساختمانی می توانند کاربردهای زیادی داشته باشند مانند جابجایی تیرها و تسمه های فلزی یا بلند کردن اجسام سبک.  البته در اکثر اماکن ساختمانی از دستگاه های آسانسور فضای باز هم برای جابجایی تجهیزات استفاده می کنند.

 

انبارها:

تقریباً در همه انبارهای کالا از لیفتراک استفاده می شود. کامیون های تحویل به بارگیری و تخلیه نیاز دارند. محصولات باید از قفسه ها کم و زیاد شوند. لیفتراک‏های انبار دارای کاربردهای داخلی و خارجی هستند و از وزنهای کم  تا بسیار زیاد را  جابجا می‏کنند.

 

فروشگاه های خرده فروشی:

بیشتر فروشگاه های خرده فروشی با جعبه بزرگ از انواع لیفتراک برای جابجایی محصولات استفاده می کنند. آنها ممکن است جکهای پالت، بالابرهای مسافرتی یا حتی ماشینهای سواری باشند.

 

فرودگاه ها:

صنعت هواپیمایی بدون لیفتراک‏ها در حالت آماده باش قرار دارد. روزانه میلیونها پوند محموله ارزشمند با هواپیما حمل می شود و  همه باید با انواع لیفتراک‏ها  منتقل می شوند.

 

بنادر و اسکله:

کشتی های بزرگ و کوچک ، به لیفتراک برای جابجایی جعبه‏ها و محموله های فله نیاز دارند.

 

مزارع:

 بسیاری از تأسیسات کشاورزی تجاری در عملیات روزانه به لیفتراک نیاز دارند تا هزاران تن محصولات کشاورزی را جابجا کنند.

 

مراکز دفع و بازیافت:

پالت های فله از مواد بازیافت شده فشرده باید با لیفتراک جابجا شوند. مراکز  دفع زباله با خرید لیفتراک به راحتی جابجایی مواد بازیافتی را انجام می‏دهند.

 

مناطق مسکونی خصوصی:

 حتی برخی از مالکان خانه از لیفتراک برای پروژه های انبار کردن کالا  یا نوسازی منازل خود استفاده می کنند.

درنهایت، محیطی که قصد کار با لیفتراک  را دارید ، نقطه شروع انتخاب برای خرید لیفتراک است. همه این عوامل بر روی تصمیم گیری برای انتخاب یک برند خاص لیفتراک تأثیر می‏گذارد.

 

منابع:

https://www.mccallhandling.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا