021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکاتی در مورد نمایندگی لیفتراک هایستر

نکاتی در مورد نمایندگی لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1908

شرکت هایستر یک شرکت آمریکایی می باشد که بیش از نود سال است که در در زمینه تولید ماشین آلات فعالیت می کند. نمایندگی لیفتراک هایستر در ایران مجموعه ی آلفا ماشین می باشد که بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. لیفتراک های هایستر از قوی ترین لیفتراک های موجود در بازار جهانی می باشند که طرفداران خاص خود را دارند. شرکت آمریکایی هایستر لیفتراک های خود را در انواع مختلف تولید می کند.

این شرکت بیش از 130 مدل لیفتراک را تولید می کند که از نوع برقی، دیزل و بنزینی هستند. نمایندگی لیفتراک هایستر تمامی این مدل ها را پوشش می دهند. این لیفتراک ها در تمام کشور ها مشتریان خاص خود را دارند. این شرکت با ساخت قوی ترین و بادوام ترین لیفتراک ها، بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با توجه به مکان و کاری که انجام می دهید  باید لیفتراک مناسب کار خود را انتخاب کنید. نمایندگی  لیفتراک هایستر به شما در انتخاب بهترین نوع لیفتراک کمک زیادی می کند.

با توجه به این که لیفتراک های هایستر طرفداران زیادی دارند یک سری افراد سودجو اقدام به تولید جنس فیک این دستگاه کرده و آن را به قیمت دستگاه اصلی می فروشند. برای آنکه در ازای پول پرداختی خود بیشترین و بهترین بهره را داشته باشید باید لیفتراک مورد نظر خود را از معتبرترین نمایندگی لیفتراک هایستر تهیه کنید.

نکاتی در مورد نمایندگی لیفتراک هایستر

ویژگی لیفتراک های موجود در نمایندگی لیفتراک هایستر

لیفتراک هایی که از نمایندگی لیفتراک هایستر تهیه می شوند دارای ویژگی هایی هستند که این ویژگی ها عبارتند از:

- در کابین راننده کولر و بخاری وجود دارد تا در فصول مختلف سال امکان استفاده آسان باشد.

- فرمان این لیفتراک ها هیدرولیک بوده و بسیار نرم هستند و کار با آن را آسان می کنند.

- این لیفتراک ها در موارد خیلی کم خراب می شوند و از استقامت بالایی برخوردارند.

- مصرف سوخت آن ها بسیار کمتر می باشد. در نتیجه مقرون به صرفه هستند.

- راننده در کابین دید کامل و عالی دارد. در نتیجه امکان تصادف یا برخورد به اشیا دیگر به حداقل می رسد.

- موتور این لیفتراک ها شورلت می باشد. موتور شورلت بسیار قوی و قدرتمند است.

مجموعه ی آلفا ماشین

شرکت آلفا ماشین به صورت رسمی نمایندگی لیفتراک هایستر را در ایران بر عهده دارد. این شرکت با داشتن مدیران و کارشناسان ماهر و پرسنلی مجرب، بهترین خدمات را در زمینه فروش لیفتراک های هایستر و تعمیرات آن ها ارائه می دهد. شرکت آلفا ماشین با داشتن خدمات پس از فروش، فروش را پایان ارتباط خود با مشتری نمی داند. در صورت بروز هرگونه مشکل فنی می توانید با مراجعه به این شرکت، بهترین خدمات را دریافت کنید.

سخن پایانی

لیفتراک های هایستر از بهترین نوع لیفتراک های موجود در بازار هستند به شرطی که از معتبرترین نمایندگی لیفتراک هایستر در ایران خریداری شده باشند. لیفتراک های هایستر به طول عمر طولانی خود معروف می باشند. اما در صورت رخ دادن هر گونه خرابی و یا مشکل فنی باید به نمایندگی لیفتراک هایستر در ایران مراجعه کرده تا با خیال آسوده مشکل شما برطرف شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا