021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - ناگفته هایی درباره تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

ناگفته هایی درباره تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2349

راهنمای کامل برای تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک امری مهم برای بسیاری از سازمان ها و شرکت های صنعتی به شمار می رود، انتخاب صحیح لیفتراک می تواند بهره وری کار شما را در زمان کوتاهی افزایش دهد و شما را به هدف هایتان نزدیک کند.

البته همه چیز به خرید صحیح لیفتراک مربوط نمی شود، بلکه بعد از خرید تعمیر و نگهداری پیشگیرانه از خرابی جلوگیری می کند و عملکرد و ایمنی لیفتراک را برای استفاده تضمین می کند. همچنین دقت و عملکرد لیفتراک را تضمین می کند و باعث صرفه جویی در هزینه می شود: این کار می تواند هزینه های عملیاتی لیفتراک ها را کاهش دهد و ارزان تر از تعمیرات بعد از خرابی باشد.

تعمیر و نگهداری و سرویس لیفتراک باید به صورت متمرکز مدیریت شود تا عملکرد لیفتراک به خطر نیفتد. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه شامل تعدادی از وظایف با پیچیدگی های فنی مختلف است که توسط گروه های مختلف از تکنسین های حرفه‌ای انجام می شود مانند، تمیز کردن گرد و غبار، تمیز کردن آلودگی های سطحی، روغن کاری، محافظت و بررسی لیفتراک.

سایر کارهای تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک را می توان توسط تیم تعمیر و نگهداری حرفه ای یا تکنسین های حرفه‌ای و آموزش دیده انجام داد. این موارد شامل کارهایی از قبیل تعویض قطعات خراب، جایگزینی یک جز الکترونیکی، انجام تنظیم مکانیکی یا هر عمل دیگری است که به مهارت های مکانیکی و یا دانش الکترونیک نیاز دارد.

توجه داشته باشید که کارهای پیچیده تر باید توسط نیروهای متخصص، حرفه ای و ماهر انجام شود. برای این که ممکن است آسیب های جدی به لیفتراک و یا خود شخص تعمیر کار وارد شود. شما با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به مراکز معتبر می توانید خدمات خوبی در زمینه تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک دریافت کنید.

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

ایجاد یک برنامه های نگهداری پیشگیرانه برای جلوگیری از خرابی لیفتراک:

تهیه یک برنامه برای نگهداری پیشگیرانه برای انواع لیفتراک ها مهم است به خصوص در یک سازمان و یا در یک صنعت به خصوص. این کار شامل یک جدول زمانی است که بیان می کند چه زمانی (و به طور مکرر) باید تعمیر و نگهداری لیفتراک انجام شود، و  باید لیستی از فعالیت های نگهداری برای هر مورد بیان شود. این برنامه ها باید به صورت ساده زمان تعویض روغن، تعویض لاستیک، انجام کارهای مکانیکی و الکتریکی لیفتراک ها را بیان کند.

برنامه ها باید هم برای کاربران و هم برای نگهدارندگان لیفتراک به طور جداگانه تدوین شوند. به عنوان مثال، کاربران می توانند چک ها و کارهای اساسی نگهداری را به صورت روزانه انجام دهند، در حالی که تیم تعمیر و نگهداری می توانند یک روز خاص از هفته یا ماه را برای انجام کارهای نگهداری منظم اختصاص دهند. کارهای تعمیر و نگهداری پیچیده تر، مانند کارهایی که باید توسط عوامل حرفه ای و متخصص انجام شوند.

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک نیاز به یک برنامه کامل دارد، اگر در این زمینه تخصص و مهارت لازم ندارید بهتر است از افراد حرفه ای مشاوره دریافت کنید.


 https://www.werepairsdubai.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا