021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - سه علت اصلی خرابی و تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

سه علت اصلی خرابی و تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2120

مهمترین علت های تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا به سه نوع خرابی لیفتراک و علل و راه حل های تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی بپردازیم و شما را بیشتر با آنها آشنا کنیم.

خرابی ناگهانی زمانی است که لیفتراک هلی شما بدون هشدار با مشکل روبرو می شود. معمولاً دلیل آن واضح است. شما می توانید با یک بازرسی ساده علت را تشخیص داده سپس قطعه موجود را تعمیر یا تعویض کنید تا لیفتراک شما دوباره به کار خود گردد.

خرابی متناوب لیفتراک هلی به صورت پراکنده اتفاق می افتد. این توقف به طور تصادفی اتفاق می افتد، و شناسایی علت آن دشوار است. خرابی متناوب لیفتراک های هلی ناامیدکننده است، در زمان خرابی هزینه بر است و معمولاً با پیش بینی علت و پرداختن به آن در حین نگهداری می توان از آن جلوگیری کرد.

برای جلوگیری از خرابی های تدریجی لیفتراک هلی، بازرسی روزانه از لیفتراک می تواند تا حدودی از خرابی های بزرگتر جلوگیری کند. با بازرسی روزانه قطعات و اجزایی که احتمالا عمرشان به پایان رسیده است مشخص می شود و شما به راحتی قبل از وقوع خرابی می توانید آنها را تشخیص داده و تعویض کنید.

این سه نوع خرابی و تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی تقریباً همیشه به یکی از سه دلیل اصلی برمی گردد که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم.

اصلی ترین علت خرابی و تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی چیست؟

خرابی ناشی از حرارت جایی است که شدت دما باعث خرابی لیفتراک هلی می شود. این اتفاق معمولاً در هنگام نوسانات بزرگ دما مانند زمانی که دستگاهی در هوای سرد راه اندازی می شود و در حال گرم شدن است اتفاق می افتد. همچنین در صورت گرم شدن بیش از حد تجهیزات رخ می دهد. دوره های بسیار گرم یا سرد را می توان برای نگهداری آماده کرد و از نارسایی گرمایی اغلب می توان جلوگیری کرد.

خرابی مکانیکی ناشی از آن به راحتی قابل تشخیص است. همچنین با اطمینان از اینکه اجزای لیفتراک با تعویض قطعات در صورت لزوم، روغن کاری در صورت لزوم و چفت و بست ها و همچنین اطمینان از تراز شدن صحیح قطعات در حال حرکت، جلوگیری از آن آسان است. خرابی مکانیکی لیفتراک ها اغلب به دلیل فشار بیش از حد، لرزش، ضربه، برخورد و سوء استفاده اپراتور از لیفتراک هلی اتفاق می افتد.

علت های تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

پیش بینی و تشخیص خرابی ناپایدار لیفتراک ها دشوار است. این موضوع در زمان های تصادفی و تحت شرایط مختلف رخ می دهد. بیشتر خرابی های نامنظم لیفتراک ها و تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی در نتیجه اضافه بار ناگهانی در سیستم های هیدرولیکی یا الکتریکی است. با استفاده از قطعات الکترونیکی، بسیاری از خرابی های نامنظم ناشی از سوء عملکرد نرم افزار یا سخت افزار است که با استفاده از تجهیزات تشخیصی در هنگام تعمیر و نگهداری منظم لیفتراک هلی، قابل پیشگیری است.

برای جلوگیری از تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی و پرداخت هزینه های بیشتر، همواره سرویس به موقع لیفتراک را در برنامه کاری خود قرار دهید. شما با سرویس به موقع از حوادث احتمالی و نیز خرابی های بزرگ در امان خواهید بود.

برای انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی می توانید به مراکز معتبری مانند، مجموعه آلفا ماشین مراجعه کنید.

  https://www.werepairsdubai.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا