021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک هیوندای-قسمت چهارم

نمایندگی لیفتراک هیوندای-قسمت چهارم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3423

نمایندگی لیفتراک هیوندا عقیده دارد یکی از فوایدی که وجود لیفتراک هیوندا در کسب و کارها را ضروری می سازد، صرفه جویی در وقت و هزینه ها است. با به کارگیری انواع لیفتراک هیوندا در انبار برای حمل و نقل کالا در تناژ مختلف، سرعت بارگیری و بهره وری افزایش می یابد. از طرفی دیگر، لیفتراک های برقی هیوندا برای استفاده در فروشگاه ها و کارخانه های نبستاً بزرگ مناسب هستند و در واقع همین متنوع بودن محصولات لیفتراک هیوندا است که موجب محبوبیت آن ها در بازار گشته است.
تمام مدل های لیفتراک هیوندا با کیفیت بالا طراحی و به بازار عرضه شده اند. در واقع هنگامی که برای خرید یک لیفتراک اقدام می کنید، سوالات بسیاری در ذهن شما نقش می بندد. توجه به پارامترهایی که جزو مشخصات اصلی یک لیفتراک می باشند در این امر ضروری است. برندهای مختلفی از لیفتراک ها در بازار وجود دارند که هر یک از آن ها دارای یک سری ویژگی ها و کارآیی معین هستند. هنگام مراجعه به مراکز نمایندگی لیفتراک هیوندا علاوه بر اینکه می توانید از خدمات مشاوره خرید بهره مند شوید، قادر خواهید بود امکانات مدل های متنوع این محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید.


مشخصات فنی انواع لیفتراک هیوندا چیست؟


کارشناسانی که در نمایندگی لیفتراک هیوندا مشغول به فعالیت در زمینه فروش دستگاه و پشتیبانی مشتریان هستند، به خوبی از تمام مشخصات فنی و فیزیکی لیفتراک های این شرکت آگاهی دارند. علاوه بر این، تعدادی کارشناس فنی نیز در این مراکز کار می کنند که خدمات تعمیرات و بازرسی لیفتراک را برای متقاضیان ارائه می نمایند. اگر قصد خرید لیفتراک هیوندا را دارید، مطمئناً متخصصان این نمایندگی ها برخی از موارد فنی را برای شما تشریح خواهند کرد که در این قسمت به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.
الف- ارتفاع بالابری و ظرفیت بارگیری: ظرفیت بارگیری لیفتراک، حداکثر تناژ بار است که دستگاه قادر به حمل آن می باشد و ارتفاع بالابری عبارت است از میزان ارتفاعی که لیفتراک می تواند کالا را به صورت ایمن، بالا ببرد. معمولاً لیفتراک های هیوندای دیزلی، ظرفیت بالاتری برای حمل بار دارند و اغلب برای صنایع و بنادر استفاده می شوند.
ب- نوع سوخت موتور: انواع لیفتراک هیوندا بر اساس منبع تغذیه به سه مدل برقی، دیزلی و دوگانه سوز طبقه بندی می شوند. سوخت لیفتراک ها تعیین کننده نوع کاربری آن ها هستند. به طور مثال، لیفتراک های برقی در محیط های کم وسعت به کار می روند.
ج- قیمت لیفتراک: خرید یک لیفتراک مناسب از نمایندگی لیفتراک هیوندا از دیدگاه اقتصادی و کاربردی، مقرون به صرفه می باشد. تأمین قطعات یدکی این دستگاه ها بر عهده نمایندگی ها بوده و به طور قطع، بهترین کیفیت را خواهند داشت. اعزام بازرسان به صورت دوره ای برای کنترل وضعیت لیفتراک ها، خدمتی دیگر از نمایندگی لیفتراک هیوندا می باشد. کارشناسان این مراکز در سراسر دنیا با برنامه ریزی دقیق و ارائه یک فهرست شامل تمام موارد ضروری برای خرید انواع لیفتراک به مشتریان، نقش بسزایی در افزایش فروش این محصولات ایفا می کنند.
با وجود تنوع بالای برندهای لیفتراک در بازار، بهترین راه مقایسه خصوصیات این محصولات با یکدیگر است. مشورت با افراد با تجربه نیز در این راستا مفید واقع خواهد شد.

 

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا