021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مزایای خرید لیفتراک برای کاربردهای صنعتی چیست؟

مزایای خرید لیفتراک برای کاربردهای صنعتی چیست؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3402

خرید لیفتراک به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی در تمام بخش های صنعت محسوب می شود. این تجهیزات، انواع لیفتراک به گونه ای طراحی شده اند که قادر می باشند از 1 تا 40 تن کالاهای مختلف را در محوطه داخلی انبارها و همچنین فضای بیرونی صنایع و کارخانه ها جابجا کنند. استفاده گسترده از لیفتراک ها و فرآیند خرید لیفتراک از اوایل قرن بیستم توسعه بیشتری یافت به طوری که این تجهیزات به عنوان یکی از مهم ترین و مدرن ترین دستگاه های صنعتی وارد دنیای کسب و کار شدند.

لیفتراک ها تجهیزاتی هستند که دارای یک شاخک بلند در قسمت جلویی دستگاه بوده که از آن طریق کالاها را جا به جا می کند. ظرفیت بارگیری انواع لیفتراک و همچنین برندهای تولید کننده، تعیین کننده قیمت خرید لیفتراک هستند؛ البته در زمینه خرید لیفتراک، توجه به سایر مشخصات فنی و قطعات داخلی دستگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 مزایای خرید لیفتراک برای پروژه های ساختمانی چیست ؟

لیفتراک ها در محل پروژه های ساختمانی و عمرانی دستگاه های بسیار مفید هستند زیرا می توان مواد سنگین و مصالح ساختمانی را از طریق آن ها تا فاصله های نسبتاً طولانی جابه جا کرد.

همچنین خرید لیفتراک به منزله تأمین یک بالابر قوی برای آجر، سنگ ها، مصالح فولادی و دیگر محصولات ساختمانی به شمار می رود. ضرورت خرید لیفتراک در پروژه‌های عمرانی زمانی پررنگ‌تر می‌شود که مسئله حمل مواد مصالح مختلف و انتقال آنها به کامیون های حمل بار مطرح باشد.

کامیون های حمل بار به دلیل بزرگی ابعاد، قادر به ورود به قسمت های مختلف یک پروژه نیستند، اما لیفتراک ها ابعاد کوچکتری دارند و به دلیل ماهیت لاستیک های لیفتراک، به راحتی می توانند در مسیرهای مختلف حرکت کنند.

 مزایای خرید لیفتراک در انبارهای عمده فروشی

 آنچه خرید لیفتراک در کارخانه ها و فروشگاه های عمده فروشی فراهم می کند چیزی فراتر از کاربردهای صنعتی می باشد.

مزایای خرید لیفتراک

لیفتراک ها به راحتی می‌توانند بسته بندی های بسیار سنگین از انواع کالا مانند مواد غذایی، قطعات خودروسازی و ... را از مکان‌های مختلف جابه جا کرده و به سمت کامیونهای حمل بار منتقل کنند.

 مزیت خرید لیفتراک برای استفاده در کنار دستگاه برف روب

برف روب ها، ماشین های غول‌پیکری هستند که برای پارو کردن برف های جاده ها و معابر عمومی به کار می روند. لیفتراک ها نیز به عنوان تجهیزات کمکی برای ماشین برف روب محسوب می شوند.

در این راستا، شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند با خرید لیفتراک می‌توانند تجهیزات خود را از لحاظ تأمین ماشین آلات راهداری، ارتقا دهند. به عبارت ساده دو دستگاه برف روب و لیفتراک در راستای یکدیگر می توانند در جاده ها موثر واقع شوند.

 در خرید لیفتراک به چه عواملی دقت کنیم؟

اهمیت زیادی دارد که شما قصد دارید پس از خرید لیفتراک آن را در کدام یک از بخش های صنعت به کار برید! همانطور که بارها و بارها در مطالب قبلی ذکر کردیم، لیفتراک های سبک نظیر لیفتراک برقی با تایرهای لاستیکی برای حرکت در محیط داخلی انبار مناسب هستند اما لیفتراک های سنگین وزن با لاستیک های پنوماتیک برای محیط های سخت و خشن طراحی شده اند.

مجدداً توصیه می کنیم در خرید لیفتراک، مشخصات فنی و نوع کاربری را از قبل در نظر داشته باشید. مراکز معتبر نمایندگی فروش و خرید لیفتراک، بهترین مشاور برای مشتریان در این زمینه هستند.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا