021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی لیفتراک سهند - قسمت دوم

نمایندگی لیفتراک سهند - قسمت دوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3284

لیفتراک سهند یکی از محصولات شرکت صنعتی لیفتراک سازی سهند تبریز است. محصولات این شرکت با استفاده از مدرن ترین فناوری های روز دنیا و به کار گیری کارشناسان با تجربه، طراحی و تولید می شوند.
دنیای ماشین آلات و تجهیزات انبارداری، دنیای بسیار پیچیده است. طراحی و تولید هر یک از انواع لیفتراک ها برای استفاده در صنایع و انبارها به زمان نسبتاً زیادی نیاز دارد. متخصصان و مهندسان باتجربه ای گرد هم می آیند و وقت و هزینه زیادی صرف می کنند تا بتوانند یک لیفتراک با کیفیت و عالی را به مشتریان عرضه نمایند. این دقیقاً بزرگ ترین هدف شرکت لیفتراک سازی سهند در کشور است. این شرکت در نظر دارد بتواند با تأمین نیازهای صنایع، میزان رضایتمندی مشتریان از محصولات لیفتراک سهند را افزایش دهد. البته شاین ذکر است محصولات این شرکت در حال حاضر نیز سهم بزرگی از بازار جهانی را در اختیار گرفته است.

لزوم استفاده بهینه از لیفتراک های سهند

تمام مدل های لیفتراک های سهند (برقی – دیزلی – دوگانه سوز) به طوری طراحی شده اند که بتوانند امکان بارگیری و حمل و نقل کالا را با حداکثر میزان امنیت، سرعت و دقت برای مشتری فرآهم نمایند. تمام امکانات و قابلیت های لازم برای یک لیفتراک در این محصولات تعبیه شده اند؛ موتورهای قوی، تولید مطابق با استانداردهای صنعتی و زیست محیطی، کابین راننده مجهز به امکانات ایمنی و رفاهی، تحرک و توقف روی سطوح ناهموار، صرفه جویی در وقت، تعمیرات و نگهداری آسان، مهم ترین خصوصیات لیفتراک های سهند می باشند.
اینکه چرا نیاز داریم لیفتراک سهند خریداری کنیم و به چه طریق می توان اقدام کرد، سوال مهمی است که برای خریداران مطرح می شود. بر اساس سیاست های شرکت صنعتی ماشین سازی سهند، مراکز معتبر فروش و خدمات پس از فروش لیفتراک  سهند با نام "نمایندگی لیفتراک سهند" در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده است. در این مراکز خدمات گسترده ای برای متقاضیان خرید لیفتراک ایرانی ارائه می شود. این شرکت همچنین دارای مراکز معتبر نمایندگی فروش لیفتراک سهند در سایر کشورها نیز می باشد.
آموزش نحوه کار با لیفتراک، راه اندازی دستگاه های خریداری شده توسط مشتریان، تعویض، تعمیرات، تأمین قطعات یدکی، ارائه خدمات گارانتی و وارانتی، بازرسی دوره ای و اعزام نیروی متخصص برای صنایع، از جمله اصلی ترین وظایف نمایندگی لیفتراک سهند هستند.
خرید انواع لیفتراک سهند به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه ها جزو صنایع تولیدی داخلی محسوب می شوند و از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده و موجب افزایش رونق اقتصادی می شوند. هزینه های حمل و نقل خارجی، ترخیص کالا و مصرف انرژی، شامل محصولات سهند نمی شود بنابراین، این لیفتراک ها قیمت ارزان تر در مقایسه با نمونه های خارجی خود دارند.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای انتخاب و خرید لیفتراک های خارجی یا ایرانی دچار تردید می باشید، به راحتی و با مراجعه به بکی از مراکز معتبر نمایندگی لیفتراک سهند می توانید از خدمات مشاوره خرید کارشناسان این مرکز بهره مند شوید و در نهایت یک انتخاب آگاهانه و خرید مطمئن داشته باشید. 

نمایندگی لیفتراک سهند - قسمت اول

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا