021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان آشنا شوید

با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان آشنا شوید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1033
برچسب ها

آشنایی با دوو دوسان

یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تولید لیفتراک دوو دوسان است. فعالیت این شرکت در زمینه تولید وسایل نقلیه صنعتی از دهه ۱۹۶۰ میلادی آغاز شده است. این شرکت همواره محصولاتی با کیفیت بسیار خوب و قابل اعتماد را در جهان ارائه کرده است.

خوب است بدانید که نام اصلی این شرکت ماشین آلات سنگین دوو می‌باشد و علاوه بر لیفتراک در زمینه تولید ماشین‌های صنعتی مثل موتورهای دیزلی، تجهیزات برقی، اتوماسیون‌های صنعتی و صنایع دفاعی فعالیت‌های زیادی دارد. اولین محصولی که این شرکت تولید کرد، لودر بود و در طول ۱۰ سال توانست هزار دستگاه لودر را به فروش برساند.

البته شاید این تعداد برای معیار‌های امروزی چندان فروش جالب‌ توجهی نباشد اما ما داریم در مورد زمانی حرف می‌زنیم که حجم استفاده از لودر در جهان بسیار کم بوده است. یکی از مهمترین کشور‌هایی که همیشه تلاش کرده محصولات دوو دوسان را در بازار خود عرضه کند انگلستان است.

این کشور تقریباً نیمی ‌از محصولات دوو دوسان را در طول سال خریداری کرده و در بازار داخلی به فروش می‌رساند. البته علاوه بر انگلستان تقریباً تمام بازارهای اروپایی سعی می‌کنند این محصول جذاب را خریداری کنند و در کنار آن‌ها کشورهای شرق آسیا مثل کره جنوبی نیز علاقه مند به این محصولات هستند. طبیعتاً شما هم دوست دارید بدانید علت محبوبیت لیفتراک‌های این شرکت چیست. در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مهمترین ویژگی‌های لیفتراک دوو دوسان چیست؟

اگر به لیفتراک دوو دوسان دقت و توجه کامل داشته باشید، متوجه می‌شوید که تولیدات این شرکت چند ویژگی خاص دارند. مهمترین ویژگی‌های دوو دوسان عبارتند از:

- نیازسنجی: یک شرکت برای اینکه موفق شود بازاریابی خوبی داشته باشد و مشتریان متعددی را جذب کند باید نیاز سنجی قوی داشته باشد. به همین دلیل است که دوو دوسان با نیازسنجی دقیق از مشتریان خود در سراسر جهان توانسته است اعتماد آنها را به خود جلب کند و در بازار داخلی و خارجی مشتریان ثابت و دائمی‌ داشته باشد.

- قیمت: لیفتراک دوو دوسان در مقایسه با بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار، پایین‌ترین قیمت ممکن را با بهترین کیفیت دارد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این برند در جهان همین قیمت پایین و درعین‌حال ارائه محصولات و خدمات باکیفیت است.

لودر

- طراحی: در طراحی محصولات دوو دوسان به سه عامل مهم سادگی، قدرت و عملکرد توجه کامل شده است. محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند برای محیط زیست هم دوست بسیار خوبی هستند و کمترین آلودگی را ایجاد می‌کند.

خرید از نمایندگی دوو دوسان

وقتی قرار است لیفتراک دوو دوسان را خریداری کنید باید به دنبال معتبرترین فروشنده باشید. قطعاً مطمئن‌ترین و قابل اعتمادترین فروشنده محصولات یک برند در بازار، نماینده آن برند است. وقتی از نمایندگی، محصولات این شرکت را خریداری کنید دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت کیفیت یا قیمت محصول نخواهید داشت.

از طرفی برای خدمات پس از فروش یا استفاده از ضمانت نامه هم کار راحت‌تری خواهید داشت چرا که محصول را به صورت مستقیم از نمایندگی دریافت کرده‌اید. ضمناً این امکان وجود دارد که هنگام خرید از نمایندگی لیفتراک مشمول تخفیف‌ها یا هدایای آن شوید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا