021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نحوه تعمیرات لیفتراک

نحوه تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1818

هر یک از تعمیرکارانی که تعمیرات لیفتراک ها را بر عهده دارند به خوبی با برندهای متنوع لیفتراک ها آشنا هستند. در واقع تعمیرکاران حرفه ای، اصول مربوط به تعمیر قطعات لیفتراک را می شناسند و طبق اصول مشخص شده برای تعمیر لیفتراک ها اقدام می نمایند. یکی از مهمترین نکاتی که تعمیرکاران زمان تعمیر لیفتراک ها به آن توجه می کنند، درک مشکل می باشد. مشکلاتی که مربوط به لیفتراک ها می باشد در سه دسته مهم جای می گیرد.

چه مشکلاتی مربوط به تعمیرات لیفتراک ها است ؟

مشکل پیستون، مشکل فرمان، مشکل دکل و شروع کار از جمله مهمترین مواردی می باشد که زمان تعمیرات لیفتراک ها اهمیت زیادی دارد. هر یک از این مشکلات عبارت هستند از :

1. مشکل پیستون

دکل یکی از مهمترین قطعات لیفتراک ها می باشد که بالابر را کنترل می کند. در واقع کج شدن و پایین آمدن لیفتراک ها بر عهده دکل است. کالسکه دکل نیاز است به چنگال هایی وصل گردد که بار را حمل می کنند. هر یک از واگن های دکل ها با استفاده از پیستون هایی که هیدرولیکی هستند در قیمت میانی دکل قرار می گیرند.

شمعک های لیفتراک نیاز است که با استفاده از نیروی هیدرولیکی درون پیستون، انواع بارها را با وزن متفاوت جابجا سازند. شمعک ها برای اینکه وزن بار را کاهش دهند از نیروی پیستون استفاده می کنند. در صورتی که پیستون به درستی کار نکند، بالا و پایین آمدن بار با مشکل مواجه می شود. بنابراین در این صورت باید برای تعمیر پیستون اقدامات ضروری انجام شود.

نحوه تعمیرات لیفتراک

2. مشکل دکل و شروع کار

دکل لیفتراک ها ممکن است که در بلند شدن و یا پایین آمدن دچار مشکل شود. در این صورت تعمیرات لیفتراک ها در بخش دکل آغاز می گردد. برخی از دکل ها ممکن است که سریعا بلند نشوند و یا بسیار تند و سریع بلند شوند. این مسائل از جمله مواردی می باشد که زمان تعمیر لیفتراک ها باید بررسی گردد. زمانی که مشکل در شمعک های دکل به وجود می آید نیاز است که مایع هیدرولیک به درستی بررسی شود. زنجیره های لیفتراک را باید بررسی نمایید تا نیاز هر بخش برای تعمیر را بدانید.

3. مشکلات قطعات لیفتراک در سیستم فرمان

در مکان هایی که تنگ هستند، لیفتراک ها بهترین وسیله برای جابجایی بار نمی باشند. در واقع در این مکان ها مشکلات فرمان یکی از مهمترین مواردی است که برای لیفتراک ها به وجود می آید. تشخیص مشکلات قطعات لیفتراک ها تا حدودی دشوار می باشد. در صورتی که انتقال مایع به قسمت فرمان لیفتراک کم باشد باید حجم مایع را افزایش دهید. در صورتی که دنده هیدرولیک لیفتراک سنگین می شود باید دور سیال آن را تغییر دهید. چرخ دنده های فرسوده از دیگر مواردی می باشد که موجب کار نکردن سیستم فرمان می گردد.

برای اینکه تعمیرات لیفتراک ها به صورت اصولی انجام شود، باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. آلفا ماشین، تعمیرکاران حرفه ای را استخدام کرده تا لیفتراک ها را در کمترین بازه زمانی تعمیر کنند. شما می توانید درخواست تعمیر لیفتراک مورد نظر را به صورت اینترنتی در وب سایت آلفا ماشین ثبت کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا