021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با لیفتراک جک سری J آشنا شویم؛ لیفتراک برقی جک، چهار چرخ، بهترین انتخاب برای انبارها

با لیفتراک جک سری J آشنا شویم؛ لیفتراک برقی جک، چهار چرخ، بهترین انتخاب برای انبارها
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2679

لیفتراک جک ، برقی، چهارچرخ، سری J با ظرفیت بارگیری 2 تا 5/2 تن، یکی از پرکاربردترین محصولات شرکت جک می باشد.این سری لیفتراک ها با ابعاد کوچک و موتور پرقدرت، بهترین انتخاب برای بارگیری و حمل و نقل کالا در انبارها می باشند.

از فناوری های روز دنیا و تکنولوژی های پیشرفته برای ساخت لیفتراک جک ، برقی، چهارچرخ، سری J استفاده شده است.

تمام قسمت های این دستگاه، طبق اصول استاندارد ماشین آلات صنعتی طراحی شده و یک دستگاه ایده آل و بهینه برای بارگیری محسوب می شود.

مزایای استفاده از لیفتراک جک، برقی، چهارچرخ، سری J چیست؟

اپراتور لیفتراک جک، برقی ، چهارچرخ ، سری J قادر است به راحتی با تمام قسمت های دستگاه کار کند. تمام عوامل ذکر شده در فوق موجب شده است مدل های لیفتراک جک سری J به عنوان یک محصول پرکاربرد و پرطرفدار در بازار ماشین آلات انبارداری شناخته شوند.

لیفتراک جک، برقی، چهارچرخ، سری J به گونه ای طراحی شده که حداکثر ایمنی را در هنگام حمل کالا و همچنین تردد در مسیرهای مختلف فراهم می کند.

تمام سیستم ها و تجهیزات کنترل و هدایت بار در این محصولات در نظر گرفته شده و بسیار پیشرفته می باشند، به گونه ای که بهره وری و عملکرد دستگاه را افزایش داده است.

کار کردن با لیفتراک جک بسیار ساده است و با سرعت مطمئن و استاندارد، عملیات بارگیری را در حداقل زمان انجام می دهد. باطری لیفتراک جک، برقی از بهترین برند بازار انتخاب شده اند که توان دستگاه را افزایش می دهد.

محور های لیفتراک جک، قابلیت چرخش در زاویه ۳۶۰ درجه را دارد. با توجه به موارد فوق خرید لیفتراک برقی جک، چهار چرخ، یک انتخاب عالی برای کسب و کارهایی است که قصد دارند از لیفتراک در وسعت محدودتر در انبارها استفاده کنند.

مشخصات فنی و ویژگی های لیفتراک جک، برقی، چهارچرخ، سری J

کابین لیفتراک جک مجهز به مانیتور LED، دارای قابلیت رویت سیستم های هشدار دهنده، ظرفیت سوخت، میزان شارژ باتری و سایر سیستم های هشدار دهنده می باشد. این سری از لیفتراک ها در دو مدل مجزا با ظرفیت بارگیری 2 تن و 5/2 تن تولید می شود. موتور لیفتراک جک از نوع مدل DC/AC تهیه شده است.

ظرفیت باتری در این لیفتراک ها برابر با 48 ولت و 600 آمپر در ساعت برای مدل 2 تن و 630 آمپر در ساعت برای مدل 5/2 تن می باشد. دکل لیفتراک جک سری J در حالت استاندارد به صورت دو مرحله ای کار می کند اما قابلیت تبدیل به دکل سه مرحله ای را نیز دارد.

تایرهای لیفتراک جک از نوع پنوماتیک هستند و از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند. مشخصات فنی هر یک از مدل های لیفتراک جک، برقی، چهارچرخ، سری J را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

مشخصات فنی انواع لیفتراک جک، برقی، چهارچرخ، سری J

 

مشخصات فنی

واحد اندازه گیری

لیفتراک جک مدل CPD20J

لیفتراک جک مدل CPD25J

ظرفیت بارگیری

کیلوگرم

2000

2500

مرکز بار

میلی متر

500

500

ارتفاع بالابری دکل لیفتراک جک

میلی متر

3000

3000

بالابری آزاد دکل

میلی متر

160

160

سرعت بالابری دکل

میلی متر بر ثانیه

280

280

زاویه دکل

-

6 / 12

6 / 12

سرعت حرکت لیفتراک جک

کیلومتر در ساعت

13

13

شعاع چرخش

میلی متر

2200

2200

اندازه شاخک ها (چنگال ها)

میلی متر

1070

1070

وزن لیفتراک جک

کیلوگرم

3850

4220

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا