021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو

نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3690

یکی از کاربردی ترین ماشین آلات برای جابجایی وسایل در انبارهای صنعتی و تجاری، لیفتراک است. آلفا ماشین به عنوان نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو، انواع لیفتراک های این کمپانی اعم از لیفتراک های گازسوز-دوگانه سوز، لیفتراک های دیزلی و لیفتراک های برقی را به صورت صفر و کارکرده در اختیار شما عزیزان و فعالان این حوزه قرار می دهد. لیفتراک هایی که توسط آلفا ماشین به کشور وارد می شود علاوه بر دارا بودن بالاترین کیفیت، با ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش، شما عزیزان را در خرید یک لیفتراک مطمئن یاری می کند.

اهمیت این نوع ماشین به حدی در بندرهای تجاری و صنعتی بالاست که بزرگترین شرکت های ماشین سازی اکنون مشغول به تولید و عرضه ی انواع لیفتراک در بازار هستند. کوماتسو نیز به مانند سایر شرکت های ماشین سازی، مشغول به تولید انواع لیفتراک است. شما می توانید با آلفا ماشین به عنوان مرکز فروش لیفتراک کوماتسو تماس گرفته و از شرایط فروش لیفتراک کوماتسو آگاهی لازم را کسب کنید.

معرفی کوماتسو و محصولات آن

دومین شرکت تولید کننده ی ماشین آلات سنگین در جهان، کوماتسو است. این شرکت ژاپنی هم اکنون مشغول به ساخت انواع ماشین آلات صنعتی در چندین نمایندگی خود در جهان است. این شرکت که به تازگی به سن 100 سالگی نیز رسیده است، در یک قرن فعالیت خود همواره در راس فروش ماشین آلات صنعتی قرار گرفته و هم اینک علاوه بر تولید ماشین آلات سنگین، در زمینه ی استخراج در معادن نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در طراحی و ساخت لیفتراک های کوماتسو موجب شده که مشتریان این محصول با اطمینان خاطر بالایی مشغول به خرید ماشین آلات این شرکت شوند. کوماتسو هم اکنون با شعار و سیاست مشتری مداری و همچنین ایجاد اطمینان و اعتماد توانسته در چندین کشور در جهان مشغول به ارائه ی خدمات خود شود.

فروش لیفتراک کوماتسو

خدمات پس از فروش لیفتراک کوماتسو

همانگونه که بیان کردیم، کوماتسو در انواع مختلف لیفتراک های خود را به بازار عرضه می کند. هر کدام از این لیفتراک ها بنا بر شرایط محیطی و کاری عملکردی مناسب از خود بر جای می گذارند. اما آلفا ماشین به عنوان نمایندگی فروش لیفتراک کوماتسو با فراهم کردن شرایطی برای مشتریان، انواع خدمات پس از فروش را به مشتریان خود عرضه می کند. خدماتی که این کمپانی عرضه می کند نظیر:

- فروش لیفتراک کوماتسو در انواع مختلف

- فروش انواع لیفتراک به صورت شرایطی و اقساطی

- ارائه ی خدمات پس از فروش به تمام مشتریان

- دادن مشاوره به مشتریان برای خرید لیفتراک کوماتسو

- ارائه ی راهنمایی جهت استفاده از لیفتراک های خود

- تعمیر، تعویض قطعه و نگهداری از انواع لیفتراک های کوماتسو

و همچنین انواع خدمات مورد نیاز شما نظیر تعویض روغن لیفتراک، تعویض فیلتر لیفتراک، تعویض صندلی و لوازم جانبی و همچنین سایر خدمات مورد نیاز را نیز به شما عرضه خواهیم کرد.

سخن پایانی

برای خرید لیفتراک مراجعه به یک مرکز فروش لیفتراک یک امر حیاتی است. آلفا ماشین نیز به عنوان مرکز فروش لیفتراک کوماتسو و سایر لیفتراک ها، به شما عزیزان خدمات ارزنده ای را جهت خرید لیفتراک ارائه خواهد داد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا