021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1571

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

برای آشنایی بهتر با تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان در ابتدا با اجزای مختلف آن آشنا شده و بعد از آن به بررسی و چگونگی تعمیرات این قطعات خواهیم پرداخت. معمولا لیفتراک ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که چگونگی نگهداری و تعمیر به موقع این قطعات از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا در صورت عدم تعویض و تعمیر به موقع آن ها ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب رسانند و خود لیفتراک نیز با مشکلات جدی تر مواجه شود.

برای کاهش خرابی این قطعات بهتر است در هنگام تعویض از قطعات یدکی اصل و اورجینال استفاده شود و با توجه به وجود قطعات تقلبی که بسیار مشابه به اصل می باشند بهتر است در هنگام خرید بررسی های لازم انجام شود و خرید این قطعات باید از فروشگاه های معتبر و یا نمایندگی های مربوط به این شرکت انجام پذیرد.

لیفتراک ها از قطعات متعددی تشکیل شده اند که به بررسی مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت. موتور یکی از قطعات اصلی و مهم لیفتراک به حساب می آید و معمولا هر چه کیفیت موتور بالاتر باشد بازده و عملکرد لیفتراک نیز افزایش خواهد یافت. یکی دیگر از قطعات مهم این دستگاه فرمان است که سیستم آن به صورت هیدرواستاتیک است و به صورتی طراحی شده است که کار را در محیط هایی که سطح ناهمواری دارند راحت ساخته است.

دکل لیفتراک یکی دیگر از قطعات اصلی و مهم لیفتراک است و با توجه به طراحی مناسب آن کار را بسیار راحت کرده است به گونه ای که حرکت با آن خیلی نرم و بی صدا می باشد و در هنگام کار دید راننده کاملا باز است.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

 نکات مهم در تعمیر لیفتراک دوو دوسان

در واقع نگهداری اصولی و درست از لیفتراک باعث می شود که این محصول بتواند مدت زمان بیشتری را بدون ایجاد هیچ گونه مشکل به کار خود ادامه دهد و طبیعی است که اگر به درستی از این محصول استفاده نگردد دستگاه مرتب دچار خرابی می گردد. اما به طور کلی با مرور زمان و استفاده طولانی مدت از این دستگاه لیفتراک ممکن است دچار فرسودگی گردد و بسیاری از قطعات این لیفتراک ها به مشکل برخورند.

در هنگام ایجاد مشکل برای قطعه ها تعویض و تعمیر به موقع آن ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و بهتر است تعویض و یا تعمیر آن ها به متخصصان با تجربه و کاربلد واگذار شوند و برای انجام این کار به تعمیرگاه های معتبر مراجعه شود. اما چند نکته مهم دیگر که در تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان باید به آن توجه شود عبارت است از:
اولین نکته مهم برای جلوگیری از به وجود آمدن آسیب جدی برای دستگاه بازرسی روزانه از قطعات و تجهیزات آن است که برای این کار بهتر است اهرم های کنترل، ترمز ها، سیستم روشنایی و چراغ ها، موتور، باتری و... به صورت روزانه و با دقت بررسی شوند.

نکته بعد در خصوص تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان بررسی کلی لیفتراک مثل میزان سطح روغن، بازرسی لاستیک ها و... به صورت دوره ای می باشد. همچنین تمیز نگه داشتن دستگاه یکی دیگر از نکات مهمی است که برای جلوگیری از به وجود هرگونه مشکل باید به آن دقت شود. برای این کار هر چند وقت یک بار قطعات و فیلتر لیفتراک از هر گونه آلودگی تمیز شوند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا