021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک چینی

خرید لیفتراک چینی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 9417

 شرکت های معتبر و مشهوری از بخش آسیای شرقی به دنیای تولید ماشین آلات صنعتی و تجهیزات بارگیری وارد شده اند و طی مدت زمان نه چندان طولانی، به پیشرفت های عظیمی دست پیدا کرده اند.
شرکت چری – زوم لاین، شرکت هلی و شرکت تایلیفت، از برترین تولید کنندگان لیفتراک در شرق آسیا هستند. لیفتراک های تولید این سه شرکت برتر در میان رقبای خود، خوش درخشیده اند و توجه بسیاری از صنایع را به سمت خود معطوف نموده اند.

مختصری درباره لیفتراک های هلی، چری و تایلیفت

شرکت صنعتی هلی در سال 1985 در شانگهای چین تأسیس شد. این شرکت اکنون یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات صنعتی و ماشین های حمل بار نظیر لیفتراک، لودر و ... می باشد. لیفتراک های هلی تولیدی این شرکت، همه از نوع لیفتراک های دیزلی هستند. لیفتراک های دیزلی هلی از محبوب ترین لیفتراک های جهان محسوب می شوند؛ ظرفیت بارگیریاین مدل از لیفتراک ها از 1 تا 15 تن متغیر است. کاربرد بیشتر این لیفتراک ها در صنایع معدنی و دریایی به وضوح مشخص است. لیفتراک چینی هلی، مجهز به تمام امکانات بارگیری، موتور قدرتمند، تجهیزات کامل اتاقک راننده و سیستم های هشدار دیجیتالی می باشند.
شرکت صنعتی زوملاین – چری در سال 1992 در هنگ کنگ چین آغاز به فعالیت کرد. در مدت کمتر از 8 سال توانست به بازارهای جهانی وارد شود و به موفقیت عظیم دست یابد. این شرکت توانست شعبه های مختلفی در سراسر جهان تأسیس کند و لیفتراک های خود را به کشورهای دیگر صادر نماید. لیفتراک های چری به سه دسته لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز دسته بندی می شوند. تجهیزات ایمنی کامل در لیفتراک های چری تعبیه شده است. لیفتراک برقی و دوگانه سوز چری، سبک هستند و می توانند بار را با وزن های 1 تا 8 تن جابه جا نمایند. لیفتراک های دیزلی چری، از نوع لیفتراک های سنگین وزن بوده و می توانند تا 15 تن بار را جابه جا کنند.
شرکت تایلیفت نیز یکی دیگر از لیفتراک های آسیای شرقی است. این شرکت در واقع در تایوان قرار دارد و از سال 1973 آغاز به کار نموده است. لیفتراک های تایلیفت نیز از بهترین نوع لیفتراک هستند و توانسته اند با دو نوع دیگر، به خوبی رقابت کنند.
برندهای دیگری از کشور چین نیز در حوزه تولید لیفتراک فعالیت می کنند؛ شرکت های EP، هایتسو، لونگ کینگ، هانگچا گروپ و آنهویی، تعدادی از تولید کنندگان چینی لیفتراک هستند؛ اما متأسفانه نام این شرکت ها هنوز در برخی از کشورها شناخته شده نیستند.

چگونه یک لیفتراک چینی مناسب خریداری کنیم؟

با مرور اجمالی در رابطه با سه برند چینی معتبر در زمینه تولید لیفتراک، بدون شک انتخاب یک دستگاه لیفتراک کار دشوار خواهد بود. اولین عاملی که برای بسیاری از مدیران در خرید یک لیفتراک چینی اهمیت دارد، قیمت آن است. به طور کلی لیفتراک های دیزلی، گران ترین لیفتراک های موجود در بازار هستند. لیفتراک های برقی نسبت به سایر مدل های لیفتراک چینی ارزان تر می باشند؛ به همین دلیل به راحتی می توان با مقایسه مشخصات فنی انواع لیفتراک چینی، برای خرید این دستگاه ها اقدام نمود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا