021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1097
برچسب ها

 آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

گام اول در تعمیرات لیفتراک هلی، شناسایی قطعه معیوب و علت خرابی لیفتراک، است. برای شناسایی علت خرابی، بهتر است که به نمایندگی های مجاز هلی در ایران، مراجعه شود. چرا که لیفتراک همانند ماشین های سواری و ادوات کشاورزی، نیست که هر مکانیک و مهندسی، از آن سر دربیاورد. بلکه جزو ماشین آلات صنعتی به حساب می آید و فقط مهندسین و مکانیک های نمایندگی ها، توان چک کردن ماشین را دارند.

زمانی ماشین خراب، تعمیر می شود که علت خرابی، به درستی شناسایی شود. در گام بعدی، استفاده از قطعات و لوازم یدکی، می باشد که اهمیت بالایی دارد.

لوازم فیک و تقلبی

امروزه در بازار لوازم یدکی و قطعات ماشین آلات، شاهد لوازم فیک و تقلبی هستیم که بسیاری از افراد، ناخواسته مشتری این لوازم هستند. خریداران، در اکثر مواقع نمی دانند که در حال خرید لوازم یدکی فیک، هستند، در حالی که پول لوازم اورجینال را پرداخت می کنند ولی لوازم فیک، خریداری می کنند. لوازم فیک، به ماشین آلات صنعتی، آسیب وارد می کنند و موجب آسیب دیدن سایر قطعات اصلی لیفتراک، می شود.

قطعات فیک، هم کارایی ماشین آلات صنعتی را ضعیف می کنند و هم به سلامت سایر قطعات، آسیب وارد می کنند. در عوض، قطعات اصلی و اورجینال، کارایی و کیفیت لیفتراک را بالا می برند و موجب عملکرد بهینه ماشین آلات صنعتی می شوند. انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی، بایستی تحت نظر نمایندگی های فروش لیفتراک هلی، صورت گیرد.

تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

خرید لوازم یدکی اورجینال و اصل از نمایندگی های فروش هلی

خرید قطعات اورجینال و لوازم یدکی اصل، می بایست تحت نظر نمایندگی های فروش لیفتراک هلی، صورت گیرد. لوازم یدکی اورجینال و اصل، در تمام نمایندگی های هلی، موجود می باشد و با قیمت فوق العاده مناسبی، عرضه شده است.

کیفیت قطعات اورجینال و اصل، در مقایسه با لوازم فیک و تقلبی، قابل قیاس نیست. تشخیص لوازم یدکی اورجینال از لوازم فیک، کار هر کسی نیست و هر شخص عادی، نمی تواند آن ها را از یکدیگر تشخیص دهد. تشخیص قطعات اصل، توسط تیم مکانیک ها و مهندسین ماهر و با تجربه ی نمایندگی های فروش لیفتراک هلی، صورت می گیرد.

یعنی اگر مشتری، قطعه خریداری شده را به نمایندگی ببرد تا تعمیرکاران آن را بر روی لیفتراک نصب کنند، مکانیک ها، اصالت قطعه را تایید یا رد می کنند. قطعاتی که توسط نمایندگی به فروش می رسند، با تضمین اصالت کالا و با تضمین گارانتی، به مشتری ارائه شده اند. نمایندگی های فروش لیفتراک هلی، انجام تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی را با بالاترین سطح کیفیت، به مشتریان خود، ارائه کرده اند. جهت خرید لوازم یدکی، می توانید به نمایندگی ها، مراجعه کنید.

نحوه خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک هلی

خرید و فروش قطعات اورجینال لیفتراک هلی، به دو صورت امکان پذیر است. در حالت اول، فرد می تواند به صورت حضوری به نمایندگی های سراسر کشور، مراجعه کند و قطعه مورد نیاز خود را تهیه کند. برای پیدا کردن نمایندگی های لیفتراک هلی، می توانید به وب سایت لیفتراک هلی، مراجعه کنید و نمایندگی نزدیک به خود را بیابید.

در روش دوم، شما می توانید از وب سایت نمایندگی فروش لیفتراک هلی، اقدام به خرید غیر حضوری، کنید. در این شرایط، شما می توانید قطعه مورد نظرتان را از هر کجای ایران که هستید، تهیه کنید تا برای شما، ارسال شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا