021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی لیفتراک بائولی

معرفی لیفتراک بائولی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2567

شرکت بائولی (Baoli) تولید کننده انواع لیفتراک و تجهیزات انبار است که در بیش از 80 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. برند بائولی در سال 2003 تأسیس توسط کیون (KION) تأسیس شد و به عنوان رهبر بازار اروپا و دومین تولید کننده بزرگ جهان در زمینه فناوری انبار به دست آورد. همچنین به مارک هایی مانندLinde ، Still و Dematic مشهور است.  

هدف شرکت بائولی برآورده کردن نیاز مشتریانی است که به دنبال کیفیت و اطمینان هستند ، اما بدون داشتن تجهیزات پیچیده و مخصوص، این امر امکان‏پذیر نیست. تأسیسات تولیدی لیفتراک بائولی در نزدیکی شانگهای واقع شده است که مساحتی بالغ بر 120.000 متر مربع  دارد و با بیش از 700 کارمند در حال فعالیت است. این کارخانه دارای خطوط رنگ آمیزی و مونتاژ مدرن بوده و مستقیماً اجزای اصلی محصولات را تولید می کند.

لیفتراک بائولی

اتواع لیفتراک بائولی

شرکت  بائولی دارای طیف گسترده ای از لیفتراک ها و تجهیزات انتقال مواد جدید و قابل اطمینان است و خطوط تولید این شرکت  از مطمئن ترین ، کارآمد ترین  خطوط تولید لیفتراک است. در ادامه به معرفی گروه‏های مختلف لیفتراک بائولی خواهیم پرداخت:

 

  1. لیفتراک های برقی: این مدل از لیفتراک بائولی دارای  باتری های لیتیومی هستند. لیفتراکهای برقی بسیار پایدار ، سازگار و کارآمد هستند. تعمیر و نگهداری آسان تر و افزایش بهره وری این مدل لیفتراک‏ها  منجر به بازگشت سریع سرمایه گذاری شما می شود.
  2. لیفتراک‏های بالابرنده باریک: اگر در یک انبار کار کنید که فضای  آن محدود است و تراکم اجناس انبار بسیار زیاد است ، برای عملکرد کارآمد در انبار خود به لیفتراک های باریک نیاز دارید. لیفتراک های باریک راهرویی بائولی برای بهینه سازی عملیات انبار شما ساخته شده اند و به طور موثر به اپراتورها در مسیریابی مسیرهای باریک کمک می کنند.
  3. لیفتراک های احتراق داخلی: لیفتراک های احتراق داخلی پروپان با  لاستیک صاف برای مصارف داخلی و مدل های تایر پنوماتیک ناهموار برای استفاده در فضای باز تولید می‏شوند. همچنین شرکت لیفتراک بائولی برخی از  این مدل های لیفتراک  را با موتورهای دیزلی تولید کرده است.
  4. لیفتراک های با ظرفیت بالا: این مدل‏ها  از لیفتراک‏ بائولی، لیفتراکهایی با ظرفیت بالا هستندو ظرفیت حمل بار از  7 تا 57 تن را دارند. این مدلهای  لیفتراک‏ها حالت بالابر دارند و دارای تایرهای سنگین هستند. لیفتراکهای پنوماتیک با دستگیره های کانتینر ی، وسیله مناسبی برای بالابردن کالاهای حجیم هستند. کلیه لیفتراک های بائولی 100٪ در چین ساخته شده اند.

 

لیفتراک‏های شرکت بائولی از قدرتمندترین و بادوام ترین لیفتراک‏ها در جهان است که هدف آن بهینه سازی عملکرد ناوگان حمل و نقل، کاهش هزینه و راحتی در حمل و نقل است.

 

منابع:

http://www.en.baoli-mh.com

 

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا