021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی نمایندگی لیفتراک جک و محصولات آن

معرفی نمایندگی لیفتراک جک و محصولات آن
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1790

نمایندگی لیفتراک جک

در این مقاله می خواهیم در رابطه با لیفتراک جک توضیح دهیم. کمپانی جک یک مرکز صنعتی چینی بسیار بزرگ می باشد. این کمپانی فعالیت های خود را در زمینه ساخت مدل های مختلف جک پالت، انواع لیفتراک ها، مدل های مختلف بالابر، انواع استاکر برقی و پالت واکر برقی انجام می دهد. از سال ۲۰۰۳ کمپانی جک در این حوزه از صنعت مشغول فعالیت می باشد و توانسته است مدل های مختلف لیفتراک های دیزلی، گازی و برقی را در مرکز تولیدی صنعتی خود تولید کند. رسالت اصلی کمپانی جک رضایت خریداران، مرغوبیت و کیفیت محصولات خود می باشد که تا به امروز توانسته است در این زمینه موفق عمل نماید.

محصولات نمایندگی لیفتراک جک

کمپانی جک همانطور که اشاره شد در زمینه تولید و ساخت لیفتراک ها فعالیت می کند، این کمپانی توانسته است در گروه‌ های مختلف لیفتراک تنوع بسیار زیادی را ایجاد نماید. در ابتدای امر گروه های مختلف تولیدی این کمپانی را معرفی می کنیم  این گروه ها عبارت است از:

۱. لیفتراک جک مدل برقی

۲. لیفتراک جک مدل دیزلی

۳. لیفتراک جک مدل گازی.

لیفتراک جک مدل برقی

این لیفتراک ها برای مصارف کوچک و سبک صنعتی مورد بهره‌ وری قرار می گیرند. از امتیازات لیفتراک های برقی کمپانی جک می توان به کم مصرف بودن آنها، بی سر و صدا بودن، تردد مناسب و سرعت مطلوب آنها اشاره کرد. کیفیت لیفتراک برقی جک بسیار بالا می باشد و مطمئناً مراکز صنعتی که از این لیفتراک استفاده می کنند به راحتی می‌ توانند به لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

لیفتراک جک مدل دیزلی

این لیفتراک ها به لحاظ استقامت و بازدهی کاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند و می توان از آنها در مراکز صنعتی بسیار بزرگ استفاده نمود. تنها نکته حائز اهمیت در خصوص لیفتراک های دیزلی کمپانی جک این است که حتماً باید از این دستگاه ها در فضا های باز و غیر سر پوشیده استفاده کرد. این موضوع نیز به دلیل سوخت استفاده شده در این لیفتراک ها دارای اهمیت است.

لیفتراک جک

لیفتراک جک مدل گازی

لیفتراک های گازی یکی دیگر از محصولات بی نظیر کمپانی جک می باشد که با گاز LPG قادر است فعالیت کند. در واقع یکی از سالم ترین نوع سوخت ها در خصوص استفاده در موتور های احتراقی همین گاز LPG می باشد. بدیهی است که این سوخت به هیچ عنوان آسیب به محیط زیست وارد نمی کند و در واقع در بین سوخت های دیگر می توان عنوان طرفدار محیط زیست را به آن داد. لیفتراک های گازی کمپانی جک برخلاف لیفتراک های برقی به شارژ دوباره احتیاج ندارند. در نظر داشته باشید که کمپانی جک مدل لیفتراک گازی خود را در ظرفیت ها و تناژ گوناگون تولید کرده است، بنابراین خریداران به راحتی می توانند یکی از مدل‌ های مختلف آن را که بیشتر از سایر مدل ها با مصارفشان منطبق می باشد را انتخاب و خریداری نمایند و در این خصوص آزادی عمل بسیاری دارند.

مطلب آخر

نمایندگی جک یکی از خوش نام ترین و به لحاظ خدمات رسانی بهترین نمایندگی در سراسر دنیا می باشد. این کمپانی توانسته است با خدماتی که تا به حال به خریداران خود ارائه نموده است به خوبی به این مهم جامعه عمل بپوشاند. شما نیز اگر به دنبال یک لیفتراک با کیفیت و مرغوب هستید حتماً به نمایندگی کمپانی جک مراجعه کنید و از نزدیک در خصوص مدل های گوناگون این کمپانی اطلاعات کسب نمایید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا