021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - چرا تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک مهم است؟

چرا تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک مهم است؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1996

هنگام کار با هر ماشین آلات سنگین، اطمینان از انجام تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک ضروری است و آماری HSE نشان می‌دهد که بین سال‌های 2001 تا 2006، 21190 مورد آسیب دیدگی در اثر تصادفات لیفتراک رخ داده است که 94 مورد از این موارد منجر به مرگ  شد و 5758 مورد آسیب دیدگی عمده بود . به دنبال این اتفاقات HSE یک استاندارد مصوب (ACOP) برای استاندارد سازی استفاده ایمن از لیفتراک تهیه کرده است.

این آیین نامه تعدادی از مقررات را شامل می شود، از جمله آن‌ها انجام حداقل آموزش‏ها برای همه کاربران لیفتراک است. با انجام آموزش‏های اولیه به اپراتورها و راننده‏های لیفتراک در مورد استفاده صحیح از لیفتراک، آمار حوادث به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

 

استانداردهای انجام تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک

اکنون قوانین گسترده‌ای در سطح صنعت لیفتراک اعمال شده است که مربوط به انجام تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک است و از آن‌ها به عنوان "معاینه کامل" یاد می شود. گواهینامه لولر (LOLER)  برای امنیت تمام عناصر دکل، هیدرولیک و سایر اجزای لیفتراک  است، اگرچه برخی از قسمت‌های عملکرد لیفتراک نیاز به اعتبار بیشتری دارند.

این گواهینامه  مربوط به بررسی بخش‏های غیر بلند کننده، از جمله تسمه نقاله، پالت و سایر عناصر باربری است. در این آیین نامه مقرر شده است که هر بخشی از لیفتراک که به مرور زمان در معرض خرابی است به طور مرتب مورد بازرسی قرار گیرد.

با این حال، برخی از چک‌ها نمی‌توانند تمام جنبه‌های عملکرد لیفتراک را بازرسی کنند، به همین دلیل سرویس‌های تلفیقی لیفتراک‏های  چنگالی (CFTS) استاندارد کاملاً کاملی را برای انجام دقیق معاینات و تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک ارائه داده‌اند. آزمایش‌های CFTS در سال 2004 و 6 سال پس از تنظیم مقررات اولیه لولر (LOLER)  تنظیم شده است. تمام جنبه‌های عملکرد لیفتراک از جمله لاستیک، شاسی، اجزای فرمان، ترمز و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

بازرسی باید تقریباً یک ساعت طول بکشد و هر معاینه که کمتر از 45 دقیقه طول بکشد باید مورد سؤال قرار گیرد. این استانداردهای  تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک علاوه بر اینکه یک آزمایش بسیار دقیق‌تر را تضمین می‌کنند، سطح ایمنی را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد  که توسط  HSE نیز تأیید می شود.

توجه به این نکته مهم است که آزمون استاندارد دقیق همانند انجام تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک عمومی نیست، بنابراین شما اگر بررسی استاندارهای لولر (LOLER) انجام داده‏اید، هنوز هم باید این بررسی‌های منظم را انجام دهید. انجام تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک عمومی به شما اطمینان می‏دهند که وسایل نقلیه شما مطابق با کلیه مقررات و استانداردهای صنعت در رابطه با بهره برداری  است و مانع هرگونه جریمه گران قیمت به شما می‏شود.

با یک سیستم مدیریت خدمات معتبر می‏توانید تعمیرات و خدمات انواع لیفتراک را در کمترین زمان انجام دهید. با انجام سرویس و نگهداری مستمر لیفتراک و تطابق عملکرد و بهره وری لیفتراک‏های خود با استاندارهای ایمنی لیفتراک از بروز خطرات و حوادث تلخ برای اپراتورهای خود جلوگیری می‏کنید. علاوه بر این از بروز هزینه‏های گزاف برای تعمیر و نگهداری و جریمه‏های سنگین سازمان‏های استاندارد معاف خواهید شد.

 

منابع:

https://www.eastmidlandsforklifts.co.uk

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا