021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - پیشنهاد خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

پیشنهاد خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 881

اهمیت تعمیرات و بررسی دوره ای لیفتراک

بازرسی و کنترل دوره ای لیفتراک ها برای ایمنی اپراتورها بسیار مهم است. بر اساس آیین نامه ایمنی و بهداشت در استفاده از تجهیزات کار، بازرسی و کنترل حداقل سالی یک بار لیفتراک ها جزو الزامات کاری محسوب می شود. خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک مسئله مهمی است که هر کارخانه باید به آن توجه ویژه داشته باشد. علاوه بر این، لیفتراک ها باید در محدوده مقررات ایمنی و بهداشتی مربوط به ساختمان ها و محوطه های ایمن نگهداری شوند.

در آیین نامه مقررات ایمنی و بهداشت در استفاده از تجهیزات کار که توسط وزارت کار و تامین اجتماعی صادر شده است، استانداردهایی که در بازرسی های دوره ای باید در نظر گرفته شود، همگی مطابق با استانداردهای نگهداری از ماشین آلات در سطح جهانی است. اهمیت نگهداری و بررسی این دستگاه به قدری است که امروزه قوانین مجزایی برای آن در نظر گرفته شده است. این قوانین در تمامی کشورها باید رعایت شوند و سرپیچی از آن ها، به منزله سرپیچی از قانون است.

علت توجه ویژه ای که به نحوه تعمیر لیفتراک قائل می شوند، اهمیت جانی اپراتورها است. در واقع اگر حادثه ای ناشی از خرابی لیفتراک اتفاق بیفتد و اپراتور دچار مشکل شود، اولین کسی که مسئول پاسخگویی خواهد بود، کارفرما است. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، کارفرمایان همیشه به خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک اهمیت ویژه ای می دهند.

تفاوت و تفکیک انواع لیفتراک

انواع لیفتراک حمل بار امروزه در هر انباری یافت می شوند. چندین مدل لیفتراک وجود دارد و هر اپراتور باید به خوبی با ویژگی های این لیفتراک ها آشنا باشد. لیفتراک ها را در یک طبقه بندی کلی، می توان به انواع زیر تقسیم کرد:

- لیفتراک هایی با موتور الکتریکی

این مدل لیفتراک‎ها با باتری های صنعتی تغذیه می شوند و از کنترل کننده های ترانزیستوری برای کنترل بالابر استفاده می کنند. انواع لیفتراک الکتریکی بسیار تطبیق پذیر هستند و در بیش تر انبارها یافت می شوند. اغلب اوقات، وجود چنین لیفتراک هایی برای جلوگیری از آلودگی هوا توصیه می شود.

پیشنهاد خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

- لیفتراک هایی برای راهروهای باریک

این لیفتراک برای شرکت هایی در نظر گرفته شده است که از تعداد زیادی راهروی باریک تشکیل شده است. اگر فضای مجموعه شما کوچک است، در نتیجه استفاده از چنین لیفتراک هایی، با مشکل حمل بار روبرو نخواهید بود. این وسایل نقلیه دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که برای کاهش فضای اشغال شده توسط کامیون و بهبود سرعت و کارایی طراحی شده اند.

- لیفتراک های دستی

اینها لیفتراک های دستی هستند، به این معنی که اپراتور جلوی کامیون می ایستد و بالابر را از طریق یک فرمان کنترل می کند.. این خودروها با باتری کار می کنند.

همیشه خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک، از مهم ترین مسائلی است که توجه به آن ها برای هر کارخانه ای حائز اهمیت است. پس از شناخت انواع لیفتراک، حال زمان آن رسیده است که در مورد خرید گزینه دلخواه خود تصمیم گیری کنید. اگر می خواهید به مقایسه لیفتراک ها با هم بپردازید، ابتدا باید محیط مورد استفاده، مدت زمان استفاده و سایر عوامل را بررسی کرده و سپس مورد دلخواه را انتخاب کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا