021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - یک مرکز تخصصی تعمیرات لیفتراک

یک مرکز تخصصی تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2012

یکی از دغدغه های صاحبان کار و کاربران لیفتراک ها به هنگام خرید لیفتراک، وجود یک مرکز نمایندگی برای تعمیرات لیفتراک و ارائه ی خدمات پس از فروش آن است. هیچ وسیله ای پیدا نخواهد شد که به صورت دائم بدون مشکل کارایی داشته باشد و هر وسیله ای قطعا پس از مدتی نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات خواهد داشت. لیفتراک یکی از ماشین آلاتی است که تعمیر آن نیاز به تخصص فراوان دارد. آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات لیفتراک با در دست داشتن تجهیزات کامل مکانیکی و به واسطه ی حضور مهندسین و متخصصین این امر، تعمیرات لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز را به صورت تخصصی برای کاربران تعمیر خواهد کرد.

واحد تعمیرات لیفتراک آلفا ماشین با حضور در دوره های تخصصی برای رفع مشکلات انواع لیفتراک های قدیمی و لیفتراک های با فناوری نوین، به شما عزیزان اطمینان خواهد داد که مشکل شما را در سریعترین زمان ممکن و به تخصصی ترین شکل توسط افراد وارد و مهندسین این حوزه برطرف خواهد کرد.

معرفی لیفتراک ها

توصیه ی ما به شما همواره این است که برای خرید و تعمیرات لیفتراک خود به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. لیفتراک ها به دلیل تعدد شرکت های سازنده و همینطور به لحاظ تنوع در نوع سیستم، باید توسط یک متخصص به این امر مورد تعمیر قرار بگیرند. لیفتراک ها در انواع مختلفی همچون لیفتراک های گازسوز- دوگانه سوز، لیفتراک ها دیزلی و لیفتراک های برقی از این نوع هستند. برندها و کمپانی های معتبر نظیر کوماتسو، تویوتا، زوم لاین، دوو دوسان، هلی و بسیاری دیگر از کمپانی هایی که در ساخت ماشین آلات صنعتی مشغول به فعالیت هستند، امروزه مشغول به ساخت و فروش انواع لیفتراک هستند.

 تعمیرات لیفتراک زیر نظر مهندسین

خدمات مرکز تعمیرات لیفتراک

همانگونه که می دانید صنعت لیفتراک سازی دارای گستردگی فراوانی است و شرکت های بزرگ با ارائه ی انواع لیفتراک، قدم در این مسیر گذاشته اند. لیفتراک ها با اینکه به سهولت برای کاربران کار خواهند کرد اما پس از مدتی با مشکلاتی روبرو خواهند شد. ما در آلفا ماشین به عنوان مرکز خدمات و تعمیرات لیفتراک برای شما عزیزان تعمیر لیفتراک و تعویض قطعات انواع لیفتراک را به صورت تخصصی انجام خواهد داد. ما در این مرکز برای شما لیفتراک های برقی با سیستم قدیمی ( المنتی-کنتاکتوری ) را با تعویض درایو و نصب درایو رتروفیت، به جدیدترین فناوری مجهز می کند. این عمل به صورت کاملا تخصصی و در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای شما انجام خواهد شد. سایر خدماتی که در مرکز تعمیرات لیفتراک آلفا ماشین به شما عرضه خواهند شد را برای شما بیان خواهیم کرد.

- تعمیر گیربکس انواع لیفتراک ها

- تعمیر هیدرولیک انواع لیفتراک

- تعمیر بالابر و برج لیفتراک های مختلف

- تعمیر سیستم برق لیفتراک های برقی و سایر لیفتراک ها

- تعمیر قطعات LPG در لیفتراک های گازسوز

همچنین تعمیر سایر قطعات و لوازم جانبی نیز زیر نظر اساتید باید انجام پذیرد.

سخن پایانی

لیفتراک یک ماشین فوق تخصصی با سیستمی پیچیده است. ما در آلفا ماشین به عنوان یک مرکز تعمیرات لیفتراک به شما توصیه می کنیم چنانچه در عملکرد این نوع ماشین با مشکلاتی مواجه شدید با مراجعه به یک مرکز تخصصی تعمیرات لیفتراک مراجعه کرده تا با رفع مشکل به بهترین شکل بتوانید از داشتن یک لیفتراک مطمئن بهره مند شوید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا