021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

جک پالت - برترین برند جک پالت در سال 2019

برترین برند جک پالت در سال 2019
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 8779

پس از بررسی های دقیق که در خصوص دستگاه های جک‌ پالت انجام شد نتایج نشان دادند، برخی از برندهای موجود در بازار که این محصولات را برای حمل و نقل کالاها با وزن کمتر از یک تن طراحی کرده اند از نظر کیفیت، رضایتمندی مشتریان و خدمات فروش و پس از فروش در میان سایر برندهای بازار از شهرت بیشتری برخوردار بوده اند. دستگاه‌های جک ‌پالت عبارتند از ابزارهای قدرتمند برای حمل و نقل بار با وزن یک تن و کمتر از یک تن که می توانند بارها را تا ارتفاع مشخصی است بالا ببرند. متوسط ارتفاع بالابری برای این دستگاه ها حدود یک متر است.
کارگرانی که در انبار کالا کار می کنند، انبارهای فروشگاه های زنجیره ای، کارخانه های تولیدی یا حمل و نقل بسته بندی های اجناس، تمایل دارند نمونه از جک پالت را در اختیار داشته باشند. انواع این دستگاه ها به صورت دستی، نیمه برقی و برقی کنترل می شود. برخی از انواع دستگاه های نام برده شده در فوق با عنوان جک پالت ایستاده در بازار وجود دارند؛ این دستگاه شامل یک جایگاه برای ایستادن اپراتور است که می‌تواند از طریق فرمان و اهرم های کنترل، چنگال ها را حرکت دهد. این دستگاه از انرژی الکتریکی برای حمل و نقل استفاده میکنند.

 برترین مدل های جک پالت در سال ۲۰۱۹

1- Giant Move MB

خرید جک پالت
این مدل از دستگاه ها به صورت دستی و از طریق یک پمپ کنترل می شوند. بدنه این تجهیزات از فولاد گالوانیزه ساخته شده است و در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است؛ بنابراین برای استفاده در محیط های مرطوب تر، یک گزینه ایده آل می باشد. البته قیمت خرید این جک پالت در مقایسه با سایر محصولات، اندکی گران تر است. اگر به خرید یک دستگاه کارآمد برای صنایع غذایی نیاز دارید، این مدل برای شما از هر جهت مناسب است.

2-جک پالت  Mighty Lift ML 55

خرید جک پالت

شعاع چرخش این مدل از دستگاه ها در زاویه 210 درجه می باشد. چنگال های این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که می تواند در فضاهای باریک و محدود نیز بارها را جابه جا کند. برای انبارهای شلوغ و پرتردد در کارخانه ها می توانید با اطمینان خاطر از این دستگاه استفاده کنید.

3-جک پالت Jet PTW

خرید جک پالت

یکی دیگر از مدل های جک پالت برای حمل و نقل بار با وزن 6000 پوند، Jet PTW نام دارد. برخی از قسمت های این دستگاه از چدن ساخته شده است و از مقاومت عالی برخوردار است. مشکلات حمل و نقل بارهای سنگین از طریق این دستگاه برطرف می شوند. این دستگاه را می توانید با ظرفیت های مختلف در بازار جستجو کنید.

4- جک پالت Vergo Industrial

خرید جک پالت

یکی از بهترین مدل های جک پالت که مطابق با اصول ارگونومیگ طراحی شده است و برای کاربردهای انبارداری، بسیار ایده آل می باشد، دستگاه Vergo Industrial است. تایرهای این دستگاه از پلی اورتان ساخته شده و گشتاور آنها موجب گشته بارگیری و حمل آن به راحتی امکان پذیر باشد. طول چنگال ها نیز در حالت استاندارد، اندکی بزرگ تر ساخته شده است. این دستگاه در برابر خوردگی و سایش، مقاومت خوبی دارد.

5-جک پالت Jet Mini

خرید جک پالت

یکی از بهترین انواع جک پالت، مدل Jet Mini نام دارد. از این دستگاه برای بارگیری در کسب و کارهای کوچک و محدودتر استفاده می شود.

6-جک پالت Crown PTH Heavy-Duty

خرید جک پالت

اگر به دنبال خرید یک جک پالت، با قدرت و کیفیت بسیار عالی هستید، Crown PTH Heavy-Duty برای شما مناسب است. این دستگاه می تواند حدود 5000 پوند بار را جابه جا کند. طراحی مهندسی و توجه به دوام و پایداری این محصول در حین حمل بار موجب شده است در بسیاری از کارخانه ها از آن استفاده شود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا