021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک دوو دوسان متناسب با نیاز خریداران

خرید لیفتراک دوو دوسان متناسب با نیاز خریداران
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3457

خرید لیفتراک دوو دوسان با کیفیت و ارزان قیمت؟

قبل از خرید لیفتراک دوو دوسان شاید بهتر باشد با این برند جهانی آشنا شوید. تمام لیفتراک های دوسان با یک طراحی ساده اما پرکاربرد ساخته شده اند. این بدان معناست که در عین سادگی ، آنها از فناوری بسیار پیشرفته و قطعات مقاوم و قابل اطمینان بهره می برند.

لیفتراک های سری ۷ لیفتراک دوو دوسان از نوع دیزلی، ظرفیت جابجایی بار از ۱.۵ تا ۲۵.۰ تن و برای لیفتراک های LPG از ۱.۵ تا ۷.۰ تن موجود هستند. شما می توانید متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای جابجایی بار در انبار ها می توانید از لیفتراک های LPG استفاده کنید، با خرید لیفتراک دوو دوسان، از نوع دیزلی می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

ویژگی های مهم لیفتراک دوسان شامل موارد زیر است:

  • برخورداری از فناوری AC در تمام مدل های الکتریکی
  • ترمزهای دیسکی با روغن خنک شده قابلیت کار ۱۰ هزار ساعت را دارند، این یعنی طول عمر بالا و حداقل تعمیر و نگهداری و در نتیجه حداقل هزینه است
  • جابجایی جانبی یکپارچه یکی دیگر از ویژگی های استاندارد دوسان است که معمولاً توسط رقبا به عنوان یک هزینه اضافی ارائه می شود
  • داشتن موتور و سیستم انتقال قدرت قابل اعتماد، قدرتمند و کاملاً اثبات شده
  • ۳ سال گارانتی جامع از طرف کارخانه.
  • سرعت بسیار زیاد هنگام جابجایی کالا
  • مصرف سوخت کم به خصوص در نوع برقی
  • حداقل آلودگی زیست محیطی
  • داشتن سیستم روشنایی بسیار مناسب

 خرید لیفتراک دوو دوسان

تحقیقات خود شرکت دوو دوسان نشان می دهد که ماشین آلات آنها کمترین هزینه را برای تعمیر و نگهداری دارند. با وجود این، این شرکت هنوز هم یکی از بهترین ضمانت ها را برای خرید لیفتراک دوو دوسان ارائه می دهد.

از دیگر مزیت های مهم لیفتراک های دوو دوسان می توان به آلایندگی کم آنها اشاره کرد.دوسان به تعهد خود در قبال محیط زیست افتخار می کند و اقداماتی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که لیفتراک های ممتاز خود از نظر اکولوژیکی تا حد ممکن مناسب باشند. لیفتراک های LPG تولید شده توسط دوو دوسان کمترین میزان انتشار را در بین لیفتراک های موجود در بازار دارند.

معرفی انواع لیفتراک دوو دوسان؟

برای خرید لیفتراک دوو دوسان دست خریداران کاملا باز است و می توانند از مدل های مختلف این شرکت استفاده کنند، اما اگر می خواهید متناسب با نیازی که دارید لیفتراک تهیه کنید بهتر است با ویژگی های هر کدام از لیفتراک ها آشنا شوید، به عنوان مثال لیفتراک های برقی دوو دوسان برای فضاهای داخلی بسیار مناسب هستند، به دلیل این که آنها هیچ گونه آلودگی صوتی و نیز زیست محیطی ایجاد نمی کنند و به دلیل حجم کوچکی که دارند به راحتی می توانند در فضاهای کوچک کار کنند.

اما اگر نیاز به یک لیفتراک قوی تر دارید که بتواند بارهای بالای ۲۰ تن را برای شما جابجا کند، توصیه می کنیم از لیفتراک های دیزلی و دوگانه دوو دوسان استفاده کنید. لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز دوو دوسان می توانند از ۱ تن تا ۳۲ تن بار را به راحتی جابجا کنند.

 

https://www.aussieforklifts.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا