021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک تویوتا قسمت چهارم

خرید لیفتراک تویوتا قسمت چهارم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3577

خرید لیفتراک تویوتا برای بسیاری از کسب و کارها یک نیاز محسوب می شود. هر روزه تعداد زیادی کالا در صنایع مختلف در حال جابه جا شدن هستند؛ به عبارتی دیگر، رونق اقتصادی صنایع در گرو خرید و فروش محصولات تولیدی آن کارخانه به شمار می رود. فرض کنید کالاها به شکل ناایمن جابه جا شوند! کاملاً می توان حدس زد چه اتفاقی می افتد. در این حالت احتمال وارد شدن آسیب های جدی به کالا وجود دارد. هیچ مدیری وجود ندارد که تمایل داشته باشد بار کارخانه اش تخریب شود.

راهنمای استفاده از لیفتراک تویوتا

لیفتراک ها جزو آن دستگاه هایی نیستند که یک فرد معمولی با در دست داشتن یک گواهینامه رانندگی بتواند با آن کار کند. کنترل و هدایت لیفتراک به مهارت خاصی نیاز دارد و باید برای رانندگی کردن با آن گواهینامه مخصوص دریافت نمود. دکل های لیفتراک باید با اهرم های کنترل که در اتاقک راننده قرار گرفته اند، به خوبی هدایت شوند. هنگامی که لیفتراک تویوتا در حال بارگیری است، راننده لیفتراک باید بتواند از انحراف آن جلوگیری کند.
اگر از لیفتراک های برقی استفاده می کنید حتماً منبع انرژی، باتری ها، سیم ها و کابل های برق را بازرسی کنید. کابل ها نباید نقص داشته باشند. در مورد لیفتراک دیزلی تویوتا باید موتور لیفتراک به صورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرد. میزان سوخت و روغن موتور و آب باتری ها باید به دقت کنترل شوند. 
نصب تابلوهای هشدار دهنده و ایمنی در مکان هایی که لیفتراک باید رفت و آمد کند لازم و ضروری است. اپراتور لیفتراک نیز باید دوره های آموزشی کار با لیفتراک را گذرانده باشد. در صورت اشکال در اجزای لیفتراک، بهتر است از خدمات پس از فروش این دستگاه ها که در نمایندگی های معتبر آن ارائه می شود استفاده نمود.

مزایای خرید لیفتراک تویوتا

به شما اطمینان می دهیم با خرید یک دستگاه لیفتراک تویوتا، سرعت و ایمنی در بارگیری را خریداری نموده اید. امنیت حمل و نقل کالا به وسیله انواع لیفتراک تویوتا بسیار زیاد است. با استفاده از این دستگاه ها می توان وزن های 2 تا 20 تن را جابه جا کرد. کیفیت بالا و قیمت رقابتی، مهم ترین مزیت استفاده از انواع لیفتراک تویوتا می باشد.
عدم واژگونی لیفتراک در هنگام بارگیری، وجود سنسورهای هشداردهنده، سیستم روشنایی مجهز، امکانات کامل رفاهی در اتاقک راننده از قابلیت های دیگر لیفتراک های تویوتا هستند. 
شرکت تویوتا برای تمام محصولات خود خدمات پس از فروش و گارانتی بلند مدت قرار داده است. نمایندگی های معتبر لیفتراک تویوتا در سطح جهان برای ارائه گارانتی این محصولات راه اندازی شده اند. در این مراکز، خدمات تعمیرات و تعویض قطعات لیفتراک تویوتا انجام می شوند.
با یک مرور اجمالی بر مطلب فوق در می یابید که خرید لیفتراک تویوتا از تمام جوانب مقرون به صرفه است. به جرأت می توان گفت هر یک از مدل های این لیفتراک ها را با هر میزان بودجه ای که خریداری کنید، ضرر نکرده اید؛ به شرطی که مرکز خرید شما یک فروشگاه معتبر باشد.

خرید لیفتراک تویوتا قسمت اول

خرید لیفتراک تویوتا قسمت دوم

خرید لیفتراک تویوتا قسمت سوم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا