021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکاتی که باید در مورد تعمیرات لیفتراک بدانید

نکاتی که باید در مورد تعمیرات لیفتراک بدانید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3780

تعمیرات لیفتراک ، مجموعه خدماتی است که برای تعویض یا تعمیر یک یا برخی از قسمت های لیفتراک ارائه می‌شود. تعمیرکاران ماهر و با تجربه، افرادی هستند که در نمایندگی های مجاز فروش لیفتراک و یا در مراکز تعمیرات لیفتراک به طور مستقیم مشغول به فعالیت هستند. اگر لیفتراک ها در طول بارگیری یا مدت زمان کار کردن، با نقص یا عیب مواجه شوند به طوری که عملیات بارگیری را دچار اختلال کند، قطعاً به خدمات تعمیرات لیفتراک و یا تعویض قطعات نیاز خواهند داشت.

لیفتراک ها نیز مانند سایر وسایل نقلیه نیاز به تعمیرات و نگهداری و مراقبت منظم دارند؛ همانطور که قطعات لیفتراک در حال کار کردن برای جابجایی کالاها هستند، بسیاری از قسمت های دستگاه ممکن است در معرض سایش یا نقص قرار داشته باشند؛ به طور مثال سیستم های ترمز لیفتراک ، یکی از اجزایی است که به شدت  نیاز به مراقبت و بازرسی دارد.
 
 برای کاهش هزینه های تعمیرات لیفتراک ، بهترین راه این است که دستگاه ها به صورت دوره ای از تمام جوانب مورد بازرسی قرار گیرند.

تعمیرات لیفتراک

تهیه یک چک لیست کامل که در هر دوره بتوان خصوصیات لیفتراک ها را از نظر کیفیت عملکردی و سلامت قطعات در آن وارد کرد، در این مورد لازم و ضروری است. در ادامه مطلب مهم ترین نکاتی که در خصوص تعمیرات نگهداری لیفتراک باید رعایت شود بیان شده است.

کاهش هزینه های تعمیرات لیفتراک با بازرسی های دوره ای تایرها

یکی از راهکارهای مناسب که هزینه های تعمیرات لیفتراک را تا حد زیادی کاهش می دهد، بررسی تایرهای لیفتراک است. قبل از اینکه اپراتور لیفتراک شروع به کار با دستگاه کند، فشار تایرها و سلامت آنها باید به دقت بازرسی شود. اگر فشار تایرها در حد استاندارد باشد، بارگیری با راندمان بالاتری انجام خواهد شد.

نگهداری لیفتراک

همچنین این بازرسی ها از حوادث ناگوار، تصادفات یا واژگونی بار جلوگیری خواهد کرد. اگر لاستیک ها بیش از حد فرسوده باشند، ممکن است صدمات جبران ناپذیری در حین بارگیری به کالاها و سایر افراد وارد شود.


تعویض روغن لیفتراک، هر سه ماه یک بار

یکی از راه های کاهش هزینه های تعمیر لیفتراک به ویژه در قسمت داخلی دستگاه، تعویض روغن لیفتراک در هر سه ماه یک بار می باشد. با توجه به طول ساعات کارکرد دستگاه، روغن موتور نیاز به تعویض خواهد داشت. این کار باعث می شود مصرف سوخت در حد استاندارد نگه داشته شود.

 

با استفاده از محلول های ضد یخ، هزینه های تعمیرات لیفتراک را کاهش دهید

جالب است بدانید استفاده از ضد یخ برای جلوگیری از انجماد روغن موتورهای های دیزلی یک ضرورت محسوب می شود.

اپراتور تعمیرات لیفتراک

به همین دلیل برای اینکه هزینه های هنگفت برای تعمیرات لیفتراک های دیزلی صرف نکنید پیشنهاد می کنیم حتماً از ضد یخ استفاده کنید. این کار از انجماد سیالات داخل موتور جلوگیری کرده و در نتیجه قطعات داخلی سالم باقی خواهند ماند.

خدمات تعمیر لیفتراک توسط متخصصان

چنانچه به هر دلیلی نیاز به استفاده از خدمات تعمیرات لیفتراک داشتید، حتماً و حتماً باید این خدمات را از سوی مراکز معتبر تعمیرات یا نمایندگی های لیفتراک دریافت کنید. همانطور که می دانید لیفتراک ها تجهیزات گران قیمتی هستند؛

تعویض روغن لیفتراک

اگر بازرسی و تعمیرات لیفتراک توسط افراد بی تجربه و  غیر حرفه ای انجام گیرد، نه تنها هزینه های بیشتری به شما تحمیل می کند، بلکه موجب آسیب رساندن به سایر قسمت های سالم لیفتراک نیز خواهد شد. پیش از هر اقدام برای تعمیرات لیفتراک باید با کارشناسان نمایندگی ها مشورت کنید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا