021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - رایج ترین مشکلاتی که منجر به تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل می شود کدامند؟

رایج ترین مشکلاتی که منجر به تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل می شود کدامند؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1184

مشکلاتی که منجر به تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل می شود

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل همیشه پرهزینه است به ویژه هنگامی که آسیب وارده به قسمت موتور مربوط باشد. ما در این مقاله شما را با رایج ترین مشکلات موجود در لیفتراک های اشتیل که می تواند منجر به خرابی در این زمینه شود، آشنا می کنیم و راه حل ها و نکاتی را که می تواند از بروز این مشکلات جلوگیری کند را نیز به شما ارائه می دهیم.

۱. عدم مطالعه کتابچه راهنمای اپراتور

در حال حاضر برخی از اپراتور های لیفتراک، هرگز حتی کتابچه راهنمای موجود لیفتراک را مطالعه نکرده اند در صورتی که بیشتر آنچه آنها باید بدانند در کتابچه راهنمای نوشته شده است.

کتابچه های راهنمای لیفتراک همه موارد از جمله دستورالعمل های سرویس و نگهداری لیفتراک را پوشش می دهد. بیشتر قسمت ها در بخش عیب یابی مطرح شده است، بنابراین اپراتورها می توانند بدون اینکه منتظر یک تکنسین باشند، خودشان اقدام به تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل کرده و مشکلات عادی را برطرف کنند.

۲. نگهداری نامناسب

عدم نگهداری مناسب، اشتباه دیگری است که می تواند باعث خرابی و تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل شود. مهم است که روزانه همه نقاط موتور به خصوص روغن موتور و مایعات مانند روغن انتقال دهنده را بررسی کنید.

اپراتور های لیفتراک همچنین باید به طور مرتب فیلترهای سوخت را تعویض کرده و جعبه دنده ها و تسمه ها را از نظر ساییدگی بررسی کرده و در صورت استفاده بیش از حد، آنها را تعویض کنند. قبل از رفتن به میدان کار، چرخ ها را از نظر عملکرد درست بررسی کنید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

۳. اتصالات برق ضعیف

جلوگیری از این مشکل سخت است و به دلیل کنترل بیشتر لیفتراک ها به صورت الکترونیکی در صورت بروز مشکل می بایست به مراکز معتبر تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل مراجعه کنید. با این حال، پاک کردن گرد و غبار و خاک اطراف اتصالات می تواند کمک کند. هنگام تمیز کردن، به جای آب از هوای فشرده استفاده کنید تا آسیبی به  سیم ها نرسد.

۴. تحت فشار قرار دادن مداوم دستگاه

تحت فشار قرار دادن مداوم لیفتراک اشتیل برای کار با حداکثر عملکرد، می تواند اتصالات را تحت فشار قرار دهد و باعث مرگ زودرس لیفتراک می شود. برخی از اپراتورها لیفتراک ها را بیش از حد سخت تحت فشار قرار می دهند و آنها را مجبور به انجام کارهایی می کنند که برای آنها طراحی نشده اند کارشناسان توصیه می کنند که برای جلوگیری از فشارهای شدید و جلوگیری از سایش زودرس و از کار افتادگی قطعات، لیفتراک ها را دقیقاً متناسب با استانداردهای موجود استفاده کنند تا هزینه زیادی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل در آینده پرداخت نکنند.

۵. تعویض نکردن قطعات فرسوده

هنگامی که قطعه ای روی لیفتراک خراب می شود، برخی از اپراتورها فقط آن قطعه را تعویض می کنند و قطعات دیگری را که ممکن است باعث خرابی اولیه شده باشند بررسی یا جایگزین نمی کنند. توصیه می شود هنگام تعویض قطعات فرسوده سایر قطعات را نیز بررسی کنید تا در صورت آسیب دیدن، آنها را نیز تعمیر و یا تعویض کنید.

 https://www.arbor-inc.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا